راهی برای بازگشت فتنه گران به نظام باقی نمانده است

آیت الله حیدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه گران با اقدامات ناپسندی که در جریان انتخابات ریاست جمهوری دهم انجام دادند راهی برای بازگشت به نظام باقی نگذاشتند.

آیت الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به مواضع غیر قابل قبول فتنه گران اظهار داشت: راه بازگشت جریان فتنه به نظام از دو منظر قابل بررسی بوده یکی از دیدگاه مردم و نظام و دیگری از دیدگاه خود آنان است.

وی ادامه داد: فتنه گران از عملکرد خود پشیمان نیستند و معتقدند که باید مردم به خاطر اقداماتشان از آنان تشکر و قدردانی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ملت ایران فتنه گران را افرادی وابسته به استکبار و صهیونیسم می داند چرا که در راستای اجرای اهداف شوم آنان قدم برداشتند.

آیت الله حیدری با اشاره به ظلم بزرگ جریان فتنه در حق مردم گفت: این افراد شایستگی بازگشت به نظام را ندارند و تنها راه برای بازگشت آنان توبه است.

وی با تاکید بر اینکه خداوند توبه پذیر است، اذعان داشت: فتنه گران باید خود را اصلاح کنند و از عملکرد گذشته بیزاری بجویند لذا در این صورت ملت و نظام در جهت بازگشت آنان تصمیم می گیرند.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه حامیان فتنه در نظام جمهوری اسلامی هیچ جایگاهی ندارند، اظهار داشت: فتنه گران با اقدامات ناپسندی که در جریان انتخابات ریاست جمهوری دهم انجام دادند راهی برای بازگشت به نظام باقی نگذاشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: انجام هرگونه فعالیت سیاسی از جانب فتنه گران برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نزد ملت ایران ارزش وجایگاهی ندارد./س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.