رضایتمندی۸۸ درصد مراجعان از عملکرد بانک صادرات ایران

۲۱ آبان ،

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری اعلام کرد:

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری طی نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بانک صادرات ایران میزان رضایتمندی ۸۸ درصد مراجعان بانک صادرات ایران خبر داد.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، براساس نتایج اجرای طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارایه خدمات دستگاه‌های عمومی و دولتی که جهتی تحقق و اجرای ایده‌های دولت محترم و عمل به شعار “دولت پاسخگو” صورت پذیرفت، میزان رضایتمندی مراجعان به بانک صادرات ایران بالغ بر ۸۰ درصد اعلام گردید. در این نظر سنجی ۶ هزار و ۷۹۸ نفر از مراجعان این بانک مورد پرسش واقع شده اند که شاخص های اعلام شده از رشد چشمگیری نسبت به سال ۸۹ برخوردار بوده و در  کلیه عوامل ارزیابی شده (میزان رضایت مندی مراجعان، تعداد دفعات برا ی انجام یک کار خاص، میزان اطلاع رسانی، میزان اعتماد مراجعان و… ) نیز شاهد عملکرد مطلوبتر این بانک نسبت به سایر دستگاه­های می باشیم.

بر اساس این گزارش تفسیری مدیریت های شعب  این بانک در استان‌های سمنان، ایلام، خراسان جنوبی و یزد رضایتمندی بیشتر و رتبه بهتری نسبت به سایر استان‌ها کسب کرده‌اند.

شایان ذکر است میانگین حداکثر میزان رضایتمندی مراجعان در کل کشور بالغ بر ۸۳ درصد است که بانک صادرات موفق به کسب رضایتمندی ۸۸ درصدی از سوی مراجعان شده است.

گفتنی است این بانک اخیراً به عنوان برترین بانک ایرانی از نگاه نشریه بنکر برگزیده شده از میان ۱۰۰۰ بانک برتر جهان رتبه ۲۵۹ را از لحاظ شاخص دارایی به خود اختصاص داده و از میان ۵۰ عضو استفاده کننده از سامانه اعتبار سنجی  و رتبه‌بندی اعتباری مشتریان نیز به عنوان برترین بانک شناخته شد است./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.