روز جهانی قدس یادگار امام خمینی(ره) برای جهان اسلام است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: روز جهانی قدس یادگار امام خمینی (ره) برای مردم کشورمان و تمامی ملت های آزاده و مسلمان جهان است.

حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) برای تمام ملت آزاده و مسلمان جهان و ایران بوده است.

وی تصریح کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین و روز جهانی قدس از بحث منطقه ای فراتر رفته  و در عرصه بین المللی مطرح شده است و امیدواریم خداوند ریشه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را ساقط کند تا ملت مظلوم و مسلمان فلسطین نجات پیدا کنند.

شجونی با اشاره به حضور پرشکوه ملت مسلمان کشورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: در طی ۳۰ سال گذشته مردم حضور پررنگی داشته و در هر شرایطی در صحنه حاضر بوده اند و از آرمان های فلسطین حمایت کرده اند و امسال نیز ملت ایران حضور پرشکوهی خواهند داشت.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس از روز های یوم الله بوده که خداوند آن را عزیز دانسته  و هر گاه مقام معظم رهبری رهنمودی داشته ملت ایران به آن جامع عمل پوشانده اند.

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.