روز قدس امسال روز حمایت از ملت سوریه و خط مقاومت هم محسوب می گردد

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی طی دو سال قبل به مقاصد شوم خود نائل نشده‌اند و نتوانستند سوریه را از حلقه مقاومت حذف کنند، لذا راهپیمایی روز قدس سال جاری نوعی حمایت از ملت سوریه و خط مقاومت محسوب می‌شود.

“محمدکاظم انبارلویی” عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس امسال گفت: برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری سبب شده است تا ملت ایران امسال با انرژی و روحیه بالاتری در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و به محکوم کردن سیاست‌های تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی بپردازند.

عضو حزب موتلفه اسلامی تصرح کرد: خلق حماسه سیاسی ایران را بیش از پیش به عنوان قلب تپنده و قدرتمند جهان اسلام مطرح کرده است و این امر در برجستگی روز جهانی قدس امسال تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انبارلویی اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی طی دو سال قبل به مقاصد شوم خود نائل نشده‌اند و نتوانستند سوریه را از حلقه مقاومت حذف کنند، لذا راهپیمایی روز قدس سال جاری نوعی حمایت از ملت سوریه و خط مقاومت محسوب می‌شود.

عضو حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امسال در کشورهای اسلامی روز قدس با عزت و عظمت بیشتری برگزار خواهد شد چرا که بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه، سیاست‌های تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.