سازمان ملل ابزاری در دست صاحبان قدرت و ثروت

سازمان ملل به ابزاری در دست صاحبان قدرت و ثروت تبدیل شده است بنابراین گوش شنوایی برای حقایقی که درباره سوریه گفته می شود ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، مجمع عمومی سازمان ملل به عرصه ای برای عرض اندام تبدیل شده است که این امر نشان می دهد این سازمان دچار عجز و ناتوانی شده و از سازمانی برای رسیدگی به امور امنیت و صلح به تریبونی تبدیل شده است که گروه های سیاسی بر آن سیطره پیدا کرده اند تا به اهدافی که به کلی از اهداف مورد نظر این سازمان به دور است دست پیدا کنند. 

در ادامه با اشاره به تمسخر آمیز بودن ریاست قطر بر مجمع عمومی سازمان ملل آمده است: نماینده قطر در اینجا در برابر بان کی مون دبیرکل سازمان ملل که از اتخاذ هرگونه موضع واقعگرایانه ناتوان است از آزادی و قانون سخن می گوید و به طرح اتهامات دروغین می پردازد. 

در ادامه گزارش با اشاره به این که بشار الجعفری نماینده سوریه در سازمان ملل از دورغ هایی که درباره این کشور گفته می شود پرده برداشت آمده است: اما متاسفانه حقایقی که وی به آنها اشاره کرد در میان کسانی که وجدان های خود را در اختیار شیاطین قرار داده اند گوش شنوایی پیدا نکرد. 

در ادامه با اشاره به تلاش سوریه برای رعایت قوانین بین المللی آمده است: سازمان ملل به ابزاری در دست صاحبان ثروت و قدرت تبدیل شده است. در حالی که سوریه با فعالیت ناظران سازمان ملل موافقت کرد دشمنان این کشور از هیچ تلاشی برای کارشکنی در مسیر فعالیت ناظران فروگذار نکردند و کوشیدند فعالیت های این هیأت را در نطفه خفه کنند. 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.