سه وزیر پیشنهادی فردا معرفی شوند؛ احتمال تغییر در ترکیب وزرای پیشنهادی

نصیری قیداری ۲۷ مهر ماه خبر داد:

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از احتمال معرفی سه وزیر پیشنهادی علوم، ورزش و آموزش و پرورش در نشست فردای مجلس خبر داد و گفت: از طرف دیگر امکان معرفی نشدن توفیقی به‌عنوان وزیر پیشنهادی علوم وجود دارد.

خانه ملت نوشت: سعدالله نصیری قیداری از احتمال معرفی سه وزیر پیشنهادی علوم، ورزش و آموزش و پرورش در نشست فردا (یکشنبه ۲۸ مهر) مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به احتمال بسیار اسامی وزرای پیشنهادی فردا در صحن علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده مبنی‌بر احتمال تغییر در ترکیب سه وزیر پیشنهادی افزود: به‌طور حتم در عالم سیاست هیچ چیز غیر ممکن نیست. در هفته‌های قبل اطرافیان رئیس‌جمهور بر حضور توفیقی در لیست نهایی وزرای پیشنهای تأکید داشتند اما هم‌اکنون باید منتظر ماند تا ببینیم رئیس‌جمهور چه اشخاصی را معرفی می‌کند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم در پاسخ به سؤالی دربارهٔ امکان معرفی نشدن جعفر توفیقی به‌عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: بله امکان معرفی نشدن توفیقی به‌عنوان وزیر پیشنهادی علوم هم وجود دارد اما قوت و ضعف این موضوع به تصمیم نهایی رئیس‌جمهور بستگی دارد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.