شرایط صبا برای غلبه بر پرسپولیس مطلوب است

۲۱م دیماه ،

ناصر بختیاری زاده در گفتگو با مهر، اظهار داشت: ما دور برگشت را همانند نیم فصل اول بسیار خوب و پرامید آغاز کرده ایم و با تجربه خوبی که بازیکنان ما به دست آورده اند دیگر هرگز همانند نیم فصل اول افتی در کار تیم به وجود نخواهد آمد.
وی ادامه داد: تیم ما بعد از تغییرات به وجود آمده در کادر فنی، اکنون به وحدت تاکتیکی خوبی رسیده است و انشاءالله بازی خوبی که در سه هفته قبل برابر تیم های پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی انجام داده ایم، برابر پرسپولیس تهران نیز نشان خواهیم داد.
مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: تیم از نظر روحی و جسمی در بهترین فرم ممکن قرار دارد و بازیکنان ما این روزها با انگیزه بالا در تمرینات تیم حضور دارند و تاکتیک های متنوعی برای بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر برابر پرسپولیس تهران تمرین می کنیم.
بختیاری زاده با اشاره به اهمیت موفقیت صبای قم در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر، عنوان داشت: صبای قم و پرسپولیس تهران در حالی در مسابقه حساس هفته بیست و یکم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که اختلاف سه امتیازی دو تیم در جدول نشان می‌دهد، فاصله تیم‌ها در جدول نزدیک است و سه امتیاز مسابقه روز یکشنبه بسیار تعیین‌کننده است.
وی بیان داشت: تقابل صبای قم با پرسپولیس تهران مسابقه پر اهمیتی خواهد بود به خصوص اینکه بازیکنان ما از دیدار رفت با این تیم خاطره خوش پیروزی دو بر صفر را در ذهن دارند و با هدف کسب سه امتیاز از این بازی، با آرامش کامل بازی خواهیم کرد.
تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه روز یکشنبه بیست و چهارم دی ‌ماه در دیداری از هفته چهارم دور برگشت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جدالی حساس در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.
این در حالی است که در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال هم اکنون صبای قم با کسب ۲۸ امتیاز جایگاه هفتم را در اختیار دارد در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس تهران میهمان این هفته آنها با کسب ۲۵ امتیاز و یک بازی کمتر در مکان یازدهم جای دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.