شرط معافیت کاندیداهای انتخابات شوراها از ارائه مدرک تحصیلی

۳۱فروردین۱۳،

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اشخاصی که حداقل یک دوره کامل عضو اصلی شوراهای اسلامی کشور بوده‌اند به شرط آنکه از همان محل سابق داوطلب شوند از شرط مدرک تحصیلی مندرج در ماده ۲۶ معاف می باشند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوره چهارم شوراها با صدور اطلاعیه‌ای اعضای اصلی شوراها را به شرط حضور در یک دوره کامل فعالیت و نامزدی از همان حوزه، از ارائه مدرک تحصیلی لازم برای کاندیداتورری معاف کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به استناد تبصره یک از ماده ۳ «قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای کشور و انتخاب شهرداران»، اشخاصی که حداقل یک دوره کامل عضو اصلی شوراهای اسلامی کشور بوده‌اند به شرط آنکه از همان محل سابق داوطلب شوند از شرط مدرک تحصیلی مندرج در ماده ۲۶ معاف می باشند.

در تبصره یک از ماده ۳ «قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران» آمده است: «کسانی که در دوره‌های قبل عضو شورا بوده‌اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند، از شرط مدرک معافند.»

انتهای پیام /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امیر:

    خیلی موافقم آخه تو شهر ما نزدیک بود یکی از اعضای شورا رو که خیلی لایق و مردمی هستش رو تو دوره جدید، فقط بخاطر نداشتن مدرک تحصیلی از دست بدیم اما حالا خیلی خوشحالم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.