صدای سوت اولین قطار مسافربری در مهاباد طنین انداز شد

۰۷اردیبهشت،

به گزارش ایرنا، در این آیین که مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی، فرماندار ، امام جمعه ، مسوولان و اقشار مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند قطار مسافربری تهران – مهاباد قبل از ظهر روز شنبه وارد ایستگاه راه آهن مهاباد شد .

مسافران این قطار در بدو ورود به ایستگاه توسط فرماندار و امام جمعه با شاخه های گل مورد استقبال قرار گرفتند .

فرماندار مهاباد در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اتمام عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن این شهرستان از این پس شهروندان مهابادی و سایر شهرهای همجوار می توانند از امکانات راه آهن برای مسافرت به سراسر ایران اسلامی استفاده کنند .

خضر کاک درویشی گفت: اولین قطار از مبدا مهاباد به سمت تهران و مشهد نیز ساعت ۴۰/۱۹ امروز از ایستگاه مهاباد حرکت خواهد کرد .

وی یادآور شد : قطار مهاباد به مقصد تهران و مشهد هر هفته روزهای شنبه ساعت ۴۰/۱۹ دقیقه و مسیر مشهد – مهاباد نیز ساعت ۰۵/۱۰ دقیقه روزهای دوشنبه هر هفته از ایستگاه راه آهن مشهد حرکت خواهد کرد.

کاک درویشی افزود: قطار تهران – مهاباد نیز هر هفته جمعه ساعت ۴۰/۲۱ دققیه به سمت مهاباد حرکت می کند و ساعت ۲۰/۱۶ دقیقه روز های سه شنبه نیز از مهاباد به مقصد تهران رهسپار می گردد.

وی خاطر نشان کرد مردم مهاباد و سایر شهرستان های استان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی و یا آژانس های مسافرتی برای تهیه بلیط این قطارها اقدام کنند .

فرماندار مهاباد تاکید کرد : افتتاح رسمی ایستگاه راه آهن مهاباد در آینده نزدیک و با حضور رییس جمهور انجام خواهد شد .

۵۸۴/۵۸۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.