صدرنشینی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با شکست سریلانکا

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین بازی خود در نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان اسیا موفق به شکست سریلانکا شد و به عنوان صدرنشین گروه یک به مرحله دوم جام نهم راه یافت.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، تیم والیبال نوجوانان ایران در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید. نوجوانان ایران با ترکیب جواد حکمتی، عباس جعفری، اکبر ولایی، سهند اله وردیان، رحمان تقی زاده، محمد جواد معنوی نژاد (سرگروه) و هادی سید نیازی (لیبرو) بازی در برابر سریلانکا را آغاز کردند.
در ست نخست تیم سریلانکا تلاش زیادی برای پیروزی در برابر ایران داشت و در مراحلی نیز بازیکنان ایران به دلیل اشتباهات فردی، امتیازهایی به این تیم دادند، اما در نهایت شاگردان “ایرج مظفری” سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در این ست ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا برد در نخستین ست بازی های رسمی را تجربه کنند.بازیکنان نوجوان ایران در ست دوم به مراتب بهتر از ست نخست بازی کردند، اما مدافعان نوجوان ایران به رغم اختلاف ۱۰ سانتی متری قد، نتوانست به خوبی بر روی تور دفاع کنند. تیم والیبال نوجوانان کشورمان در این ست چند سرویس را به بیرون از زمین زد و یک امتیاز نیز به دلیل خطای آرایش تیمی از دست داد. در نهایت بازیکنان این ست دوم را نیز ۲۵ بر ۱۸ بردند.
بازیکنان ایران در آغاز ست سوم در دریافت سرویس ها چند اشتباه داشتند به گونه ای که ۱۰ بر ۵ از سریلانکا عقب افتادند، اما در امتیاز ۱۳ دو تیم برابر شدند.
 والیبالیست های نوجوان ایران ست سوم را با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ بردند تا در نهایت سه بر صفر پیروز این میدان باشند. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با این پیروزی به عنوان صدرنشین گروه یک راهی مرحله دوم رقابت ها شد تا در آنجا با تیم های کره جنوبی و پیروز دیدار استرالیا و چین تایپه در یک گروه قرار گیرد.”لی وانگ هون” از کره جنوبی و “کوبورن جولیان” از استرالیا به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم قضاوت دیدار ایران و سریلانکا را بر عهده داشتند.
“محمدرضا داورزنی” رییس فدراسیون والیبال نیز به همراه مسئولین این فدراسیون بازی ایران با سریلانکا را از نزدیک تماشا کردند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.