فرزندانم را برای ادامه راه شهیدشهریاری تربیت می‌کنم

۰۷م آذر ،

همسر شهید شهریاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همسر شهید شهریاری گفت: همواره دانشجویان و فرزندانم را به ادامه راه دانشمندان شهید سفارش می‌کنم و از آنان می‌خواهم که از تلاش در مسیر پیشرفت و توسعه کشور دست بر ندارند.

بهجت قاسمی، همسر شهید مجید شهریاری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با بیان اینکه همواره دانشجویان و فرزندانم را به ادامه راه این دانشمندان سفارش می‌کنم و از آنان می‌خواهم که از تلاش در مسیر پیشرفت و توسعه کشور دست بر ندارند، اظهارداشت: البته معتقدم ادامه راه این عزیزان صرفا ادامه تحصیل در رشته‌ هسته‌ای نیست و هرکس که در مسیر پیشرفت، اخلاق، تکنولوژی و ایمان به پیشرفت و توسعه  کشور کمک کند، در مسیر راه این شهیدان گام برداشته است.

همسر شهید شهریاری در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر انتظار از مسئولان برای صیانت از جان دانشمندان هسته‌ای گفت: همواره از مسئولان این درخواست را داشته‌ام که در حفاظت از جان دانشمندان کشور به خصوص دانشمندان هسته‌ای که حساسیت بیشتری روی آنان است، اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: هر چند ذکر این نکته ضروری است که شهادت شهید شهریاری و شهید علیمرادی شیوه جدیدی از ترور بود که شاید مسئولان تجربه دفاعی نسبت به آن را نداشتند، اما امیدواریم نسبت به حفاظت از جان دیگر دانشمندان هسته‌ای که در کشور کم هم نیستند، حفاظت لازم و کامل را به عمل آورند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.