قائم مقام استقلال دیگر سمتی ندارد

علی نظری جویباری ،قائم مقام باشگاه استقلال که تصور می شد در تیم امیر قلعه نوعی باشرایط بسیار مناسب و بهتری روبرو می شود با وضعیتی برخلاف تصورات روبرو شد تا دیگر سمتی در این باشگاه نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، علی نظری جویباری، قائم مقام آبی ها که در فصل نقل و انتقالات نیز استقلال را همراهی کرد با شرایط خاصی در این تیم روبرو شد تا در کمال شگفتی از این تیم جدا شود.

عنوان شده است که قائم مقام آبی ها دیگر سمتی در این باشگاه ندارد و باید جمع استقلالی ها را ترک کند.

شایان ذکر است، جویباری که در سال های گذشته دست راست امیر قلعه نوعی در استقلال بود و همکاری تنگاتنگی با سرمربی آبی ها داشت اما در حال حاضر با چنین شرایط روبرو نیست و این امر عامل اصلی جدایی وی از استقلال است.

گفتنی است، جویباری در همراهی امیر قلعه نوعی جای خود را به امیری داده است که جزو مسئولان استقلال در باشگاه به شمار می رود.

از آنجا که رابطه محمود فکری شاگرد و دستیار امیر قلعه نوعی در فصول گذشته، با این مربی خوب نیست و جویباری و فکری نیز با یکدیگر فامیل نزدیک هستند، شرایط برای حضور جویباری در استقلال متفاوت است و سمتش که پیش از این برای وی وجود داشت لغو شده است تا جویباری از استقلال جدا شده و تا شرایط دیگر تیم ها را مورد بررسی قرار دهد.

از طرفی اعلام شده است که وی به دلیل همین مشکلات در فصل نقل و انتقالات اعلام داشت که قصد جدایی دارد و بلافاصله پس از اتمام نقل و انتقالات و آغاز فصل جدید از استقلال جدا می شود که سرانجام این اتفاقی عملی شد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.