مسئولان و شخصیت‌ها در مراسم اولین سالگرد شهید تهرانی‌مقدم چه گفتند

۲۱ آبان ،

واکنش به ادعای ترور شهید تهرانی‌مقدم، خبر رونمایی از موشک ماهواره‌بر، ابتکار شهید تهرانی‌مقدم برای هدف قرار دادن کشتی‌های متحرک و… .

به گزارش تفسیری خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، مراسم اولین سالروز شهادت شهید تهرانی‌مقدم و شهدای غدیر، عصر امروز با حضور جمعی از مقامات کشوری و مقامات عالی‌رتبه لشکری برگزار شد.

گزیده سخنان مسئولان و شخصیت‌های شرکت‌کننده در این مراسم به شرح ذیل است:

سردار سلامی در جمع خبرنگاران: هر پرنده مهاجمی را مجازات می‌کنیم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اسناد حضور پهپاد آمریکایی در حریم هوایی ایران موجود است و ما پرنده‌های مهاجم را مجازات می‌کنیم.

سردار حاجی‌زاده خبر داد؛ اعلام خبر‌های خوش در سالروز نشاندن RQ170

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه در سالروز نشاندن RQ170 خبرهای خوشی را خواهیم داشت، گفت: در مواجهه با هواپیمایی که هدف نظامی و جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات از جزیره خارک و اطلاعات اقتصادی و مسائل نفتی و تردد نفت‌کش‌ها را داشت، به‌موقع عکس‌العمل نشان دادیم.


سردار نقدی در جمع خبرنگاران: ادعای ترور تهرانی‌مقدم نهایت ضعف دشمن است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ادعای ترور سردار شهید تهرانی‌مقدم را نهایت ضعف دشمن دانست.

سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران خبر داد؛ رونمایی از موشک ماهواره‌بر با سوخت جامد با قابلیت حمل ماهواره ۱۰۰کیلویی/ عملکرد مناسب سپاه در مواجهه با پهپاد آمریکایی

فرمانده کل سپاه پاسداران از رونمایی پروژه‌ موشک ماهواره‌بر با سوخت جامد و با قابلیت ماهواره ۱۰۰ کیلویی تا مدار ژئو در آینده نزدیک خبر داد.

محسن رضایی در جمع خبرنگاران: نیروهای مسلح ایران حاوی سیستم‌های بسیار دقیقی می باشند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر آمریکایی‌ها این ادعا را دارند که پهپادشان خارج از مرزهای ایران بوده می‌توانند به سازمان ملل شکایت کنند.

سردار سلامی در مراسم سالگرد شهدای غدیر عنوان کرد؛ ابتکار شهید تهرانی‌مقدم برای هدف قرار دادن کشتی‌های متحرک

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:‌ شهید تهرانی‌مقدم کاری کرد که موشک‌های منحنی زن، کشتی‌های متحرک در دریا را مورد اصابت قرار دهیم و این فناوری منحصر به یک یا دو کشور در دنیا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در جمع خبرنگاران: عربستان و قطر بازیگران نقشه آمریکا می باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نقشی که امروز عربستان و قطر بازی می‌کنند دقیقاً در جهتی منافع آمریکا بوده و با کمال تاسف باید گفت که آنها بدون اینکه بدانند بازیگر نقشه آمریکا می باشند.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.