نرخ مکالمه سیم کارت دائمی همراه اول ۵۱۵ ریال

۱۶اردیبهشت، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات گفت: نرخ کف ۵۱۵ ریال مکالمات برای مکالمات همراه اول نهایی شده و از ابتدای خرداد هزینه بین‌شهری و جابه‌جایی از هزینه‌های این اپراتور برای مشترکان حذف می‌شود.
سیدمصطفی سیدهاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که پس از تعیین نرخ پایه ۵۱۵ ریال برای مکالمات تلفن ‌همراه و اجازه تعیین تعرفه ۲۰ درصد بالاتر از این نرخ (۶۱۸ ریال)، هیئت مدیره همراه اول چه نرخی را نهایی کرده گفت: نرخ کف ۵۱۵ ریال مکالمات برای مکالمات سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول نهایی شده و این اپراتور فعلا از مجوز ۲۰ درصدی اضافه استفاده نمی‌کند تا ببیند در بازار رقابتی بین اپراتورها به چه عددی می‌رسد.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ادامه داد: نرخ پیشنهادی ما ۵۳۵ ریال بود که کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه کمتر و ۵۱۵ ریال را مصوب کرد.
وی ادامه داد: این تعرفه از ابتدای خردادماه در مکالمات مشترکان دائمی همراه اول اعمال می‌شود و از ابتدای خرداد بین‌شهری و جابه جایی از مکالمات تمام همراه اولی‌ها حذف می‌شود. بنابراین صورت حساب دوم سال براساس نرخ پایه است.
طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات تعرفه سیم‌کارت‌های اعتباری نیز می‌تواند ۵۰ درصد بیشتر از دائمی باشد.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.