نماینده فلاورجان خبرداد: احتمال جابجایی استاندار اصفهان/ قطار تغییر استانداران به حرکت خود ادامه می​دهد؟

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان اینکه تغییرات در سطح استانداری ها از نظر قانونی حق دولت است، افزود: اما نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که دولت نباید با تغییر مدیرانی که عملکرد موفقی دارند و تمام مردم و مسئولان از عملکرد وی رضایت دارند در سطح جامعه تنش ایجاد کند.
وی با بیان این که دولت برای ایجاد تغییر در سطوح استانداری ها باید مقداری سنجیده تر عمل کند، تصریح کرد: مدیری که توانایی انجام فعالیت در سطح استانداری را ندارد، باید تغییر کند. اما تغییرات اخیر مورد اعتراض اکثریت قرار گرفته که نشان می دهد حائز این ویژگی نبوده است.

وی در ارزیابی عملکرد استاندار اصفهان نیز گفت: استاندار اصفهان در زمینه هایی عملکرد مناسبی دارد. اما آقای ذاکر اصفهانی یک چهره دانشگاهی است و سابقه کار اجرایی در سطح استانداری ندارد و از همین رو موفقیت کامل نداشته است. برخی تغییراتی که ایشان در سطح مدیران خود استانداری انجام داده نیز مورد نارضایتی بوده است.

موسوی لارگانی درباره احتمال برکناری استاندار اصفهان نیز افزود: بحث برکناری ایشان مطرح نیست. اما امکان جابجایی وی زیاد است و صحبت هایی در این زمینه و این که قرار است وی به احتمال فراوان به عنوان سفیر و یا در وزارت امور خارجه به فعالیت خود ادامه دهد، مطرح شده است.

/۲۹۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.