همکاری مرکز ملی فضای مجازی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مرکز ملی فضای مجازی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در راستای استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در جهت نشر و ترویج معارف دینی همکاری خواهند کرد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از پژوهشگاه فضای مجازی، در راستای آشنایی و تبادل نظر مرکز ملی فضای مجازی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رئیس مرکز اطلاعات مدارک اسلامی با معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی دیدار و بر لزوم استفاده از ظرفیت های فضای مجازی جهت نشر و ترویج معارف دینی تاکید کردند.
در این بازدید حجت الاسلام توسلی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به ضرورت همکاری و تبادل نظر در حوزه محتوایی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه فضای مجازی میان نوجوانان و جوانان گسترش پیدا کرده باید با توجه خاص در این حوزه‌ها برنامه‌ریزی کرد.
وی نسبت به همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با مرکز ملی فضای مجازی در بخش های محتوایی اعلام آمادگی کرد.
در همین حال حجت الاسلام یعقوب‌نژاد، رئیس مرکز اطلاعات مدارک اسلامی نیز با اشاره به تاثیر فعالیت های مجازی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گفت: در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی پژوهش‌های خوبی انجام پذیرفته و امید می‌رود مرکز ملی فضای مجازی نیز با برنامه‌ریزی دقیق به این بخش‌ها ورود کرده و بتواند به صورت قانونمند آن را مدیریت کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.