پاکستانی ها کاری به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران ندارند

تجار پاکستانی با بی اعتنایی به تحریم های اقتصادی علیه ایران ، مناسبات بازرگانی خود را با کشورمان افزایش می دهند.

یحیی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران که سرپرستی هیات اعزامی ایران به پاکستان را برعهده دارد ، در جلسه با اعضای انجمن تاجران لاهور که در محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ، با اشاره به عزم فعالان اقتصادی بخش خصوصی دو کشور برای ارتقا سطح مناسبات اقتصادی فی مابین گفت: تجار لاهور می توانند در این برهه از زمان فرصت را غنیمت بشمارند و از فضای به وجود آمده در شرایط تحریم ایران برای توسعه و تحکیم روابط بازرگانی با ایران بهره گیری کنند .

وی همچنین از تجار لاهور برای ایجاد رابطه با مجامع امور صنفی تولیدی و خدماتی تهران دعوت به عمل آورد تا اصناف دو کشور در پی ریزی الگوی جدید اقتصادی ایران و پاکستان نقش آفرین شوند .

بنی اسدی سر کنسول ایران در لاهور نیز در این دیدار به تجار لاهور گفت : ایران به بازرگانانی که روابط بیشتری با ما داشته باشند ، روادید طولانی می دهد.

سرکنسول کشورمان در لاهور افزود : تجارت با ایران برای مردم لاهور بسیار سود آور تر از سایر کشورهاست زیرا دو کشور نیازمندیهای فراوانی دارند که به راحتی توسط یکدیگر قابل تامین است .

در جلسه دیگری که اعضای هیات اعزامی اتاق بازرگانی تهران با نمایندگان فدراسیون اتاقهای بازرگانی پاکستان داشتند ، طرفین بر همکاری بیشتر با یکدیگر و بی اعتنایی به تحریم های اقتصادی ایران و تهدیدهای بیگانگان تاکید کردند.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.