پولم را ندهند، نمی گذارم تیم بدهند!

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

بازیکن سابق تیم تنیس روی میز ذوب آهن اصفهان گفت: موضوع شکایتم صحت دارد اگر پول ندهند امسال نمی گذارم در لیگ تیم بدهند.

محمد رضا نعمتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: من در لیگ سال ۸۹ با تیم ذوب آهن قرارداد بسته بودم و وقت سررسید قرار دادم که مبلغ ۲۰میلیون تومان بود هم اسفند ماه همان سال به پایان رسید اما از جانب این تیم، پولی را دریافت نکردم.

وی تصریح نمود: در لیگ سال ۹۰ به این سبب که در استان قزوین مشغول ساخت یک مجموعه فرهنگی، ورزشی بودم و مشغله کاری نمی گذاشت از نظر فکری آزاد باشم یکسال در هیچ تیم بازی نکردم اما موضوع قرار دادم با ذوب آهن اصفهان را از طریق شکایت به بازرسی وزارت ورزش و جوانان پیگیری نمودم آنها نیز نامه ای به فدراسیون نوشتند و فدراسیون تنیس روی میز جلوی بازیهای تیم ذوب آهن را گرفتند.

نعمتی با بیان اینکه چند نفر از بازیکنان تیم ذوب آهن برای جلوگیری از توقف بازیهای تیمشان در لیگ میانجی گری نمودند توضیح داد: مهران احدی و محمد فرقدانی بازیکنانی بودند که همان موضع نزد من آمدند و اظهار داشتند شکایتم را پس بگیرم تا بازیهای تیم در لیگ ۹۰ دوباره آغاز شود پس از میانجی گری آنها باشگاه ذوب آهن نیز طی نامه ای اعلام نمود که تا ۲۰آبان ۹۱ پول من را می دهند اما فقط ۱۵ میلیون و من هم قبول نمودم و رضایت دادم، ذوب آهن بازیهایش را در لیگ دنبال نمود و سوم شدند.

نعمتی در پاسخ به اینکه آیا دوباره شکایتی نموده است یا خیر گفت: خیر، من شکایتم برای همان وقت است اما چون وقت سررسید آن نزدیک شده است فدراسیون دوباره نامه ای خطاب به باشگاه ذوب آهن نوشته است و در متن آن آمده اگر بدهی هایشان را تسویه نکنند نمی توانند در لیگ ۹۱تیم بدهند، ظاهراً آنها امسال علاوه بر تیم آقایان برای بانوان هم نیرو جذب نموده اند.

وی مدعی شد: من اعلام می نمایم که این بار کوتاه نمی آیم و اگر تا بیستم حساب نکردند نمی گذارم تیمهایشان در لیگ شرکت نمایند.

شایان ذکر است: محمد فرقدانی بازیکن اصفهانی و سابق تیم ذوب آهن هم که از سال ۸۹ پولی از این باشگاه دریافت نکرده است با صراحت اعلام نموده که وی نیز اگر تا بیستم آبان بدهی های خود را نگیرد به طور حتم به وزارت ورزش و جوانان شکایت خواهد نمود.

نعمتی درباره لیگ امسال تنیس روی میز و اینکه آیا با تیمی قرارداد امضا نموده است یا خیر، گفت: امسال با تیم نفت سپاهان بازی می نمایم و به جز من، مجید احتشام زاده امین میرالماسی، حمیدرضا طاهر خانی و سامان ابراهیمی نیز امسال در خدمت این تیم می باشند خوشبختانه مشکلی با رقم قرار داد این تیم ندارم و امیدوارم لیگ خوبی باشد.

وی خاطر نشان نمود: در مدت یک سالی که در لیگ نبودم و مسابقه ندادم و تمریناتم را پیگیری می نمودم و بدنم افت نکرده است./آق

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.