یوسفی:دوست ندارم از استقلال شکایت کنم

  محسن یوسفی در گفتگو با ایپنا، اظهارداشت: تا آخرین لحظه قرار بود در استقلال بمانم و حتی توافق هم کرده بودیم اما شرایطی پیش آمد که من مجبور شدم از تیمم جدا شوم. من نه با باشگاه استقلال مشکل داشتم و نه با کادر فنی. وقتی هم قلعه نویی سرمربی شد برای تمدید قراردادم از باشگاه تماس گرفتند. مذاکره هم کردیم اما به توافق نرسیدیم. دوباره به من زنگ زدند و این بار هم به توافق نرسیدیم.

وی ادامه داد: جزئیات توافق نکردنم با استقلال را شرح ندهم بهتر است. در رفتنم از این تیم مسایل مالی هم تاثیر گذار بود. من راضی شده بودم در استقلال بمانم اما در نهایت اتفاقاتی افتاد که باعث جدایی ام شد.

یوسفی که روز چهارشنبه باید با پیراهن سایپا مقابل استقلال قرار بگیرد، در این باره گفت: قبل از بازی حتما به سمت نیمکت استقلال می روم. من هنوز دوستان خوبی در این تیم دارم و برای قلعه نویی هم که خودش من را به استقلال آورد احترام قایل هستم. نمی گویم دوست دارم به استقلال گل بزنم یا نزنم اما فعلا بازیکن سایپا هستم و با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش می کنم.

وی با ابراز رضایت از حضور در تیم سایپا، افزود: سایپا امکانات خوبی دارد و من از همکاری با تقوی لذت می برم. قبلا فکر می کردم فقط استقلال تیم خوبی است که فوتبال در آن جریان دارد اما حالا که جو سایپا و بازیکنان جوان این تیم را می بینم متوجه می شوم فوتبال در همه تیمها یک جور است و استقلال و پرسپولیس فقط سر و صدای زیادی دارند.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: مبلغ بالایی از باشگاه استقلال طلبکار هستم. دوست ندارم برای گرفتن پولم از تیمی که ۷ سال در آن بازی کرده ام شکایت کنم اما این حق من است که پولم را از استقلال بخواهم. اگر تا حالا اقدامی نکرده ام برای این بوده که می دانم پولی به باشگاه نرسیده اما امیدوارم هر وقت پول رسید حق من را هم بدهند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.