پویایی مجلس نیازمند فراکسیون‌های متعدد تحت عنوان اصولگرایی است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: پویایی مجلس نیازمند فراکسیون‌های مختلفی است که تحت عنوان اصولگرایی فعالیت می‌کنند.

سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس در گفتگو با خبرنگار  پارلمانیممتازنیوز، در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان مجلس نهم پیرامون یکپارچگی‌ همه نمایندگان تحت عنوان یک فراکسیون واحد گفت: اکثریت نمایندگان مجلس نهم از اصولگرایان تشکیل شده‌ و  با یکدیگر هم عقیده و هم رای هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پویایی مجلس تصریح کرد: نمایندگان برای پویایی بیشتر مجلس باید در فراکسیون‌های مختلف تحت عنوان اصولگرایی عمل کنند و بهارستانی زنده در جهت جامعیت قانون تشکیل دهند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، اصولگرایی را لقبی عام برای تمامی نمایندگان مجلس نهم دانست و اظهار داشت: نمایندگان ملت یک دیدگاه اکثریتی، با تشدد فراکسیون‌ها تحت عنوان رهپویان، رهروان، پایداری و انقلاب اسلامی در جهت پیشبرد بهتر اهداف جامعه در مجلس نهم تشکیل داده اند.

شجاعی کیاسری در پایان خاطر نشان کرد: نمایندگان ملت در جهت پیشبرد بهتر اهداف جامعه در یک پیکر واحد ولی با القاب متعدد در قالب فراکسیون ها به فعالیت های خود خواهند پرداخت.
انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.