پیروزی پرگل فرانسه و شکست اوکراین در دو دیدار تدارکاتی یورو ۲۰۱۲

فرانسه که در خانه خود در شهر لومان بازی می کرد به کمک دو گل کریم بنزما به یک پیروزی پرگل در آخرین دیدار تدارکاتی خود دست یافت .

فرانک ریبری هافبک بایرن مونیخ در دقیقه ۲۴ زننده گل اول تیم میزبان در این شهر شمالی شد و هشت دقیقه پیش از پایان نیمه اول نبزما نتیجه را دو بر صفر کرد.

هنوز دو دقیقه از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که بنزما یک گل دیگر بر آن افزود و ‘ جرمی منز ‘ مهاجم پاری سن ژرمن در وقت تلف شده آخر بازی با زدن گل چهارم ضربه آخر را بر پیکر حریف وارد کرد.

فرانسویها با این قدرت نمایی پیام محکمی به انگلیسی ها رقیب خود در گروه چهار یورو ۲۰۱۲ دادند.

لورن بلان سرمربی فرانسه در پایان این دیدار گفت وی در کل از بازی تیمش راضی است .

بلان گفت :’ اکنون ما در سه بازی به پیروزی رسیده ایم و این می تواند برای ما رضایت بخش باشد. کاستی هایی در برخی از مناطق داریم ولی در مجموع شب خوبی را پشت سر گذرانده ایم . ‘

وی بازی با انگلیس را بسیار مشکل تر و آزمایشی به مراتب دشوارتر ارزیابی کرد.

برخلاف فرانسه ، اوکراین میزبان مشترک یورو ۲۰۱۲ در آخرین دیدار تدارکاتی خود نتیجه ای بهتر از تحمل یک شکست دو برصفر مقابل ترکیه کسب نکرد.

‘ ارکین کانر ‘ هافبک باشگاه فنرباغچه و ‘ مصطفی پکتمک ‘ مهاجم بشیکتاش هر کدام یک گل در شهر اینگولشات المان برای ترکیه به ثمر رساندند تا موجب نگرانی اوکراین تنها یک هفته به آغاز بازیهای رسمی شوند.

ترکیه یکی از تیمهای راه یافته به نیمه نهایی یورو ۲۰۰۸ که در این دیدار به بازیکنان مستقر در داخل کشور تکیه داشت از همان اول تمرکز بیشتری نسبت به حریف داشت .

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۸۷۳۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.