چاپگرها در مک

جام جم آنلاین: اپل برخلاف مایکروسافت، نرم‌افزارهایی را در سیستم‌عامل مک جای داده است که به شما این امکان را می‌دهد تا براحتی و بدون نیاز به صرف وقت طولانی برای نصب درایور، بسیاری از چاپگرهای موردنظرتان را در سیستم شناسایی کرده و در کمتر از ۳۰ ثانیه آنها را مورد استفاده قرار دهید.

چنانچه شما هم از کاربران این سیستم‌عامل هستید و دوست دارید خودتان چاپگر جدیدتان را در سیستم‌عامل اضافه کنید، ‌باید به روش زیر عمل کنید:

۱ـ پیش‌از هر چیز چنانچه چاپگرتان توسط کابل به رایانه متصل می‌شود، از اتصال آن به درگاه مربوط مطمئن شوید. همچنین در صورتی که چاپگر وایرلس در اختیار دارید، مطمئن شوید که هم چاپگر و هم رایانه به شبکه متصل است. در صورتی‌که چاپگر موردنظرتان در شبکه کابلی است، از روشن بودن و متصل بودن آن به شبکه اطمینان حاصل کنید.

۲ـ به system preferences در سیستم‌عامل مک مراجعه کنید.

۳ـ از میان گزینه‌های موجود، Print & Scan را انتخاب کنید.

۴ـ در صفحه به‌نمایش درآمده روی علامت (+) که در سمت چپ وجود دارد، کلیک کنید.

۵ـ در این مرحله، سیستم‌عامل عملیات جستجو به‌ دنبال چاپگر را آغاز می‌کند و در صورتی‌که چاپگر شرایط ذکر شده در مرحله یک را داشته باشد، در فهرست چاپگرها به‌نمایش درخواهد آمد.

۶ـ چاپگر موردنظرتان را از فهرست انتخاب کرده و روی گزینه add کلیک کنید.

۷ـ پس از نصب موفقیت‌آمیز چاپگر می‌توانید در هر برنامه‌ای پس از کلیک روی گزینه چاپ، چاپگر جدید را از میان چاپگرهای موجود انتخاب کرده و به استفاده از آن بپردازید. (جام جم – ضمیمه کلیک)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.