چک معاون اجرایی پرسپولیس برگشت خورد/ جلوگیری از ثبت قرارداد پولادی!

سیدرضا هاشمی امروز سه شنبه ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین باشگاه مس کرمان و پرسپولیس منعقد شده، قرار شد مهرداد پولادی به عنوان بازیکن قرضی از تیم مس کرمان به پرسپولیس برود تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، برای این تیم بازی کند.

وی در همین خصوص افزود: طبق این تفاهم‌نامه قرار شد مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان بابت مطالبات باشگاه مس از مهرداد پولادی که شامل مبالغ پرداختی مازاد باشگاه به وی بود، از سوی باشگاه پرسپولیس به باشگاه مس پرداخت شود که در همین رابطه آقای شیرینی، معاون باشگاه پرسپولیس یک فقره چک شخصی خود را به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان جهت تضمین پرداخت در اختیار باشگاه مس کرمان قرار داد.

دبیر هیات مدیره باشگاه مس کرمان، تاکید کرد: هفته گذشته چک باشگاه پرسپولیس را جهت پرداخت بخشی از قرارداد  کیوان امرایی در اختیار وی گذاشتیم که معلوم شد حساب مزبور خالی بوده و بر همین اساس چک را برگشت زدیم.

هاشمی تاکید کرد: متعاقب این موضوع جمشید زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس با حضور در دفتر رئیس هیات مدیره باشگاه مس با اظهار این موضوع که پویا سیف پناهی پس از انعقاد قرارداد داخلی با پرسپولیس، نقض قرار کرده و به مس کرمان پیوسته است خواستار آن شد که ضرر و زیان ناشی از نقض قرارداد داخلی پویا سیف پناهی با مبلغ چک مهرداد پولادی جبران شده و باشگاه مس کرمان چک مزبور را عودت دهد.

دبیر هیات مدیره باشگاه مس کرمان در ادامه اظهار داشت: این موضوع از سوی داوری، رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان به دفتر حقوقی باشگاه ارجاع شد و پس از بررسی قرارداد پویا سیف پناهی مشخص شد که در متن قرارداد وی با باشگاه مس آمده است که سیف پناهی هیچگونه تعهدی به سایر باشگاه‌ها ندارد ضمن آنکه سیف پناهی به واحدی، قائم مقام باشگاه مس گفته بود که مسئله قرارداد داخلی من با باشگاه پرسپولیس از طریق مذاکره با سردار رویانیان حل شده و در این رابطه هیچ تعهدی متوجه باشگاه مس کرمان نیست.

دبیر هیات مدیره باشگاه مس کرمان در خاتمه تصریح کرد: با توجه به این مقدمات و پس از عدم پرداخت مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان مربوط به تعهدات مهرداد پولادی به باشگاه مس کرمان، طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار عدم ثبت قرارداد جدید مهرداد پولادی تا تسویه حساب کامل وی با باشگاه مس کرمان شده‌ایم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.