چگونه مناسب ترین محافظ تلفن همراه را انتخاب کنیم؟ + عکس

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

تلفن همراه برای بعضی از اشخاص یک سرمایه است و حفاظت آن از آسیب، خراشیدگی و رطوبت، بستگی به انتخاب درست و عاقلانه برای محافظ گوشی دارد.
با وجود برندها و مدل های مختلف محافظ گوشی موبایل، انتخاب خوب و مناسب برای آن، به اندازه انتخاب خود گوشی موبایل سخت به نظر می رسد، اما شما با در نظر گرفتن محیط زیست محل زندگی خود، نوع گوشی موبایل و کمی دقت می توانید مناسب ترین محافظ را برای گوشی موبایلتان انتخاب نمایید. ما نیز راه هایی برای انتخاب بهتر محافظ گوشی به شما پیشنهاد می کنیم.
محافظ های پایه

بهترین محافظ های تلفن همراه که به عنوان پایه و اساس محافظ گوشی ها در بازار وجود دارند، پوشش هایی شبیه به چرم و پلاستیک سخت است که تقریبا در همه فروشگاه های مربوط به گوشی های تلفن همراه یافت می شوند. رنگ آن ها معمولا سیاه یا سفید بوده و برای حفاظت در برابر آسیب ها بسیار مناسبند. به نظر می رسد این مدل ها را مردان بیش از زنان می پسندند. قیمت این مدل ها معمولا در همه دنیا از ۵ تا ۲۰ دلار متغیر است.
پوشش های سخت برای پشت گوشی

این پوشش ها، بهترین نوع محافظی است که کار نمودن شما با گوشی همراهتان را محدود نمی کند. اگر از آن دسته اشخاصی میباشید که با گوشی خود بسیار بازی می نمایید و یا از اینترنت آن بسیار استفاده می نمایید و همچنین گوشی شما بسیار در معرض به زمین افتادن است، استفاده از این محافظ ها را به شما پیشنهاد می کنیم. این پوشش های ضخیم از ورود آب به داخل سیستم گوشی شما نیز محافظت می نماید و قیمت آن ها بین ۲۰ تا ۵۰ دلار می باشد.
محافظ های ضد آب

تفریح در کنار ساحل و یا رفتن به استخر می تواند سبب رسیدن آسیب به گوشی موبایل شما شود. استفاده از موبایل در باران یا برف شدید نیز می تواند سبب آسیب رسیدن به گوشی شما شود. بنابراین اگر در منطقه ای زندگی می نمایید که مدام باران می آید یا قصد مسافرت به منطقه ساحلی را دارید می توانید از این محافظ برای گوشی خود استفاده نمایید. با استفاده از این محافظ می توانید پیام های خود را در حالی که گوشی شما در داخل آب شناور است بخوانید و پاسخ دهید. قیمت این محافظ نیز بین ۲۰ تا ۴۰ دلار می باشد.
محافظ های افزایش دهنده عمر باتری

این حفاظ ها جایگزین باتری گوشی شما می گردد و علاوه بر کاهش وزن موبایلتان، از آن به طور مناسب حفاظت می نمایند. به هر گوشی هوشمندی سازگار است و به شما اجازه می دهد که دو برابر وقت عادی شارژ باتری، بتوانید گوشی خود را روشن نگه دارید. قیمت آن نیز بین ۶۰ تا ۸۰ دلار است.
محافظ آنتن دار

این محافظ مقاوم برای محیط هایی که آنتن دهی ضعیفی دارند بسیار مناسب است و به درد کسانی می خورد که تماس های بسیاری دارند و کارشان وابسته به اینترنت است. این محافظ از نمونه های تازه موجود در بازار بوده و قیمت آن بین ۱۵ تا ۴۰ دلار متغیر است.
محافظ نازک پوستی

اگر شما فقط نیاز به حفاظت از پایه اولیه گوشی خود دارید، بهتر است از محافظ های نازک پوستی با طرح های دلخواهتان استفاده نمایید. این محافظ ها بر روی پوست یا چوب نازک، مطابق با گوشی موبایل شما بریده می گردد و هر طرحی را که بخواهید می توانید در بین انواع آن بیابید. این نوع محافظ بیش تر در دنیای لوکس کاربرد دارد و از طلا یا تیتانیوم نیز می توان آن ها را ساخت. البته مقاومت بسیاری ندارند و بیش تر یک اثر هنری به حساب می آیند. یک نمونه از طلای این محافظ حدود ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد.

ممتازنیوز – کامپیوتر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.