چگونه رنگ موی مناسب انتخاب کنیم

وقتی رنگ موهایتان را عوض می کنید، به طور چشم گیری تغییر می کنید. انتخاب رنگ مویی که زیبایی طبیعی شما را به بهترین وجه افزایش دهید، مهم است. اگر برای انتخاب رنگ مو، رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ ابروهایتان را هم در نظر بگیرید، بهتر می توانید انتخاب کنید. باید رنگی انتخاب کنید که مکمل رنگ پوست تان باشد و ظاهرتان را بهتر و دوست داشتنی تر کند.

(ادامه مطلب را بخوانید)
موضوع:

  • رنگ مو
  • مد و زیبایی
  • مو

Tags: featuredانتخاب رنگ مورنگ مورنگ مو مناسبچطورچگونه

چگونه

۱

XXXXX
ابتدا تعیین کنید که رنگ پوستتان گرم است یا سرد. اگر رنگ موی طبیعی تان از مشکی کمی روشن تر باشد و یا پوست تان سبزه باشد، رنگ پوست تان سرد محسوب می شود. اگر موی طبیعی تان مسی رنگ یا طلایی باشد، احتمالاً رنگ پوست تان گرم است. اگر هنوز در تصمیم گیری در مورد اینکه رنگ پوستتان گرم است یا سرد، مشکل دارید، به رگ های داخل مچ دست تان نگاه کنید. اگر رنگ رگ هایتان مایل به آبی است، احتمالاً رنگ پوست تان سرد و اگر رنگ آن مایل به سبز است احتمالاً رنگ پوست شما سرد است.

۲

اگر رنگ پوست تان سرد است، بهتر است یک رنگ گرم برای موهایتان انتخاب کنید. قهوه ای، مسی تیره و یا بلوند انتخاب های مناسبی برای متعادل کردن رنگ سرد پوست تان هستند.

۳

اگر رنگ پوست تان گرم است از یک رنگ سرد برای هماهنگی با آن استفاده کنید. قهوه ای تیره و خرمایی رنگ های مناسبی هستند. خانم هایی که سنش شان بالاتر از ۳۵ سال است، نباید از رنگ موی خیلی تیره استفاده کنند چون این کار باعث می شود که سنش شان بیشتر به نظر برسد.

۴

سایه ی مناسبی برای رنگ مو تان انتخاب کنید. اگر قصد دارید موهایتان را قهوه ای کنید، به عکس های دوران کودکی تان نگاه کنید. برای اینکه نتیجه ی بهتری بگیرید، رنگی مشابه رنگ موهایتان قبل از دوران بلوغ انتخاب کنید. اگر پوست تان گلگون است، بهتر است از رنگهای مایل به قرمز استفاده نکنید زیرا این کار قرمزی صورت تان را بیشتر می کند. در این حالت یک رنگ خنثی، برای شما مناسب تر است.

نکات و هشدارها

اگر مطمئن نیستید چه رنگی برای موهایتان مناسب است، با یک آرایشگر حرفه ای مشورت کنید.
اگر می خواهید تغییر زیادی در رنگ موهایتان ایجاد کنید، برای اینکه نتیجه ی بهتری بگیرید به آرایشگاه بروید.
اگر رنگ چشمانتان روشن است، سایه بلوند برای موهایتان مناسب تر است.

مطالب مرتبط

  1. چگونه بر اساس رنگ پوستمان، رنگ مو انتخاب کنیم
  2. چگونه یک رنگ مناسب برای سایه چشم انتخاب کنیم
  3. چگونه یک ادکلن مناسب انتخاب کنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.