کانادا برای غرب خوش رقصی می‌کند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: باورهای آمریکا و غرب مبنی بر محور صلح طلب بودن و داعیه‌ی حفظ حقوق بشر داشتن در جهان غلط بوده و کانادا با این ادعای بی اساس هدفی جز جلب رضایت دولتمردان غربی ندارد.

محمد بهاری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای نماینده کانادا در نشست بین‌المجالس مبنی بر ضد حقوق بشر بودن ایران، گفت: باورهای آمریکا و غرب مبنی بر محور صلح طلب بودن و داعیه‌ی حفظ حقوق بشر داشتن در جهان غلط بوده و کانادا با این ادعای بی اساس هدفی جز جلب رضایت آنها ندارد.
 
وی افزود: دولت کانادا چشم خود را بر روی اقداماتی از قبیل فاجعه فلوجه، خروج نام منافقین را از لیست تروریست‌ها و حتی برخی از تحریم‌های ایران که ضد حقوق بشر هستند بسته و برای خوش رقصی کردن در مقابل آمریکا و غرب، ایران اسلامی را ناقض حقوق بشر خوانده است.
 
بهاری با اشاره به مبنای اعتقادات اسلامی، ادامه داد: مکتب اسلام، بنای عالی‌ترین حقوق بشر بوده به طوری که حتی حقوق حیوانات را در هم در نظر گرفته است بنابراین جمهوری اسلامی ایران که تابع دین مبین اسلام است هرگز ناقض حقوق بشر نیست و نخواهد بود.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: مسلمانان جهان و ایران باید در شناخت درست دین اسلام به جهانیان اقدام کرده و ماهیت انسانی اسلام را بر همگان آشکار کنند تا هیچ کشوری به خود اجازه‌ی ادعاهای واهی علیه دین اسلام  را ندهد.
 
انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.