کسب رتبه دوم فنی وعمران شهرداری منطقه ۱۰

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرداری منطقه ۱۰ از کسب رتبه دوم شهرداری در ارزشیابی مناطق ۲۲ گانه در حوزه ترمیم، نگه داری و بهسازی معابر بزرگراهی شهر تهران خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هدف از اجرای این طرح را شناسایی و ترمیم چاله، لکه درزهای واقع در بزرگراه های منطقه دانست و افزود: با اجرای این طرح که یک طرح مستمر خواهد بود وضعیت بزرگراه های منطقه بهبود و طول عمر معابر بزرگراهی و شریانی منطقه افزایش خواهد یافت.
وی افزود: اجرای این طرح سبب شده است که تعداد پیام های مردمی به سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در منطقه ۱۰، صفر باشد و این مسئله به منزله رضایتمندی مردمی از وضعیت ارائه خدمات عمرانی در این رابطه است.
وی اذعان داشت: در راستای افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات عمرانی و طی یک فرآیند مستمر امکان ارتقاء جایگاه مشاور عامل چهارم منطقه نیز تا رده سوم در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران فراهم آمده که بیانگر افزایش نظارت و مدیریت اجرایی پروژه ها در این منطقه است.
 وی در خصوص  عملکرد شهرداری در سال جاری خاطر نشان کرد:  تکمیل پروژه بزرگراهی یادگار امام (ره)  و آسفالت قطعه ورودی آن به منطقه با استفاده از ۴ هزار و ۱۵۰ تن آسفالت و دو هزار و۸۰۰ متر درزگیری و همچنین بهسازی و روکش آسفالت بزرگراه شهید نواب صفوی و اجرای طرح تعریض خیابان امام خمینی را از جمله مهم ترین موارد عملکرد شهرداری در سال جاری و قبل دانست./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.