کودک آزاری دلخراش در بوشهر

۲۹خردادماه،

بازپرس ویژه دادگستری بوشهر از دستگیری متهمی خبر داد که در یک کودک آزاری دلخراش و بی سابقه بخشی از بدن دختربچه ۶ ساله ای را با فندک سوزانده و دو چشم وی را کور کرده بود.

قاضی مقدس در گفتگو با «خلیج فارس» اظهار داشت: این متهم که به ماده مخدر صنعتی شیشه معتاد می باشد، در زمان خروج از شهر بوشهر به دام افتاد.

وی در تشریح این اتفاق کودک آزاری که هفته قبل در پی انتقال فرد آسیب دیده به بیمارستان بوشهر، رسانه ای شده بود، گفت: چهارشنبه قبل دختر بچه ای که از قسمت های مختلف بدن مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود به بیمارستان شهدای خلیج فارس منتقل شد.

وی یادآورشد: مادر معتاد این دختربچه از دو ماه قبل از شیراز به بوشهر آمده بود و در منزلی با یک فرد معتاد به ماده مخدر شیشه زندگی می کردند.

وی یادآورشد: با توجه به ارتباط نامشرع فرد معتاد با مادر این دختربچه، سبب و انگیزه این کودک آزاری از سر راه برداشتن طفل برای رسیدن به آمال غیرشرعی این شخص جانی عنوان شده است.

بازپرس این پرونده کودک آزاری اضافه کرد: این فرد جانی با آتش فندک همه بدن این دختربچه را سوزانده و علاوه بر شکستن دنده و کور کردن دو چشمش، متاسفانه با زدن ضربه با شی سخت به سرش، او را دچار ضربه مغزی کرده است.

مقدس ادامه داد: با تاکید رییس کل دادگستری استان و دادستان بوشهر برای تسریع در رسیدگی به موضوع و همکاری پلیس، فرد معتاد که پس از جنایت متواری شده بود، در حین خروج از بوشهر دستگیر شد.

مقدس گفت: مادر این دختر بچه نیز به جرم مشارکت و ارتباط نامشروع دستگیر شده است.

به گفته این مقام قضایی، وضعیت دختربچه ۶ ساله وخیم می باشد و شب قبل برای انجام مراحل درمان به شیراز منتقل شد.

وی در پایان از سردار عباس زاده فرمانده انتظامی استان، سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان، سرگرد گراوندی رییس کلانتری ۱۱ بوشهر، سروان نصرالهی و دلاوری به سبب دستورات لازم و سرعت عمل نیروهای زیرمجموعه برای دستگیری متهم این کودک آزاری دلخراش تشکر کرد.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.