کیانوش عیاری به زودی فیلم تازه خود را کلید می‌زند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

کیانوش عیاری، کارگردان شناخته شده و مطرح سینمای کشورمان معتقد است؛ با توجه به انتخاب علیرضا رضاداد به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر، پیش‌بینی می‌کنم امسال جشنواره‌ جشنواره بهتر از سال قبل برگزار شود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ عیاری با اشاره به سوابق خوب علیرضا رضاداد، گفته: با اینکه چند سالی است از همه چیز دورم و چندان در جریان اوضاع سینمایی قرار نگرفته‌ام، اما فکر می‌کنم جشنواره فیلم فجر امسال را می‌توان یک جشنواره سلامت قلمداد کرد.

خالق فیلم‌های “بودن یا نبودن”، “شاخ گاو”، “آبادانی‌ها”و… دربارهٔ حضور احتمالی فیلم “خانه پدری” در جشنواره امسال فجر، افزوده: طبق قوانین، فیلم من نمی‌تواند در بخش اصلی جشنواره حضور داشته باشد. ساخت آن به سال ۸۹ برمی‌گردد و همان موقع هم به جشنواره ارائه شد، اما مورد تایید قرار نگرفت. به هر حال هنوز هم معتقدم این فیلم قربانی سوءتفاهم و تنگ نظری شد ولی با توجه به عوض شدن مدیران سینمایی قصد دارم یک فیلم تازه کارگردانی کنم.

فیلم سینمایی “خانه پدری” که تاکنون اجازه نمایش دریافت نکرده، قصه اتفاق‌هایی است که یک خانه قدیمی را از سال ۱۳۰۸ تا ۱۳۷۹ روایت می‌کند و مهدی هاشمی، شهاب حسینی و مهران رجبی بازیگران اصلی آن می باشند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.