منتظر اکران ˝خانه پدری˝هستم/ سازمان سینمایی با من تماس بگیرد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

کیانوش عیاری در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

کیانوش عیاری کارگردان باسابقه سینمای ایران معتقد است که سازمان سینمایی باید برای حل مشکل اکران ˝خانه پدری˝ اقدام کند.

کیانوش عیاری در گفت‌وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ ارائه درخواست پروانه نمایش برای آخرین ساخته‌اش “خانه پدری” گفت: من به هیچ وجه درخواست پروانه نمایش مجدد برای “خانه پدری” به سازمان سینمایی تازه ارائه نکردم و این کار را هم نخواهم کرد.

عیاری ادامه داد: منتظر هستم تا خود دست‌اندرکاران سازمان سینمایی و شخص رییس این نهاد به من زنگ بزند و پیگیر سرنوشت اکران فیلم “خانه پدری” شود. تا زمانی که اقدامی از سوی آن‌ها برای رفع توقیف این فیلم نشود، من قدمی بر نخواهم داشت.

کارگردان فیلم “بیدار شو آرزو” یادآور شد: برای حل مشکل “خانه پدری” شصت روز به خودم فرصت دادم و تا زمانی که مشکل این فیلم حل نشود فیلم دیگری را آغاز نخواهم کرد. منتظر تماس مدیران دولت تازه هستم تا گامی مثبت در این زمینه بردارند.

لازم به یادآوری است، “خانه پدری” یازدهمین اثر بلند سینمایی کیانوش عیاری، به تهیه‌کنندگی “ناجی هنر” است که بر سر اکران این فیلم مسائل مختلفی همچون اختلافات تهیه‌کننده و کارگردان سبب عدم اکران آن شد.

داستان این آن مربوط به سالهای ۱۳۱۰ تا زمان حال است و مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی، حسین فلاح نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

داستان این پروژه که فیلمبرداری آن در آذر ۸۹ به پایان رسید دربارهٔ پدری است که به همراهی پسرش، دخترش را به جرم اینکه آبروی خانواده را برده است، می‌کشد و در خانه‌اش به خاک می‌سپارد. تاثیر این اتفاق در ۶ دهه در “خانه پدری” روایت می‌‌شود.

انتهای پیام/۵۵/ب
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.