فیلم جنجالی کیانوش عیاری برای خبرنگاران به نمایش درمی‌آید

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد این فیلم به دعوت علیرضا سجاد‌پور معاون فعالیت‌های سینمایی و با هماهنگی موسسه ناجی هنر فیلم سینمایی نمایش داده می‌شود.
 

«خانه پدری» ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در میدان بهارستان، خیابان کمال‌الملک روی پرده می‌رود و همراه داشتن کارت خبرنگاری برای ورود الزامی است.
 

در همین حال، خبرگزاری سینمای ایران گزارش داد احتمالا کارگردان و تهیه‌کننده فیلم در این اکران خصوصی حضور نخواهند داشت.
 

به گزارش این خبرگزاری، کیانوش عیاری به دلیل برخی مشکلات شخصی در جلسه نمایش فیلم خود حضور نخواهد داشت.
 

سعید منتظرالمهدی مدیرعامل مؤسسه ناجی‌هنر هم با اظهار بی‌اطلاعی از این اکران گفت: «اطلاعی از اکران خصوصی «خانه پدری» ندارم و در خبر‌ها از این اکران مطلع شدم. به همین دلیل بعید می‌دانم فردا برای اکران حضور داشته باشم.»
 

وی ادامه داد: «حتما نیازی به هماهنگی با موسسه ناجی هنر وجود نداشته که با ما هماهنگی انجام نداده‌اند. البته آقایان بعدا باید جوابگو باشند.»
 

«خانه پدری» جمعه و شنبه پیش در بخش افق‌ها جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شد.
 

این فیلم با بازی مهدی هاشمی، شهاب حسینی و مهران رجبی در چند اپیزود ساخته شده و مسائل و مشکلات زنان ایران را در هفتاد سال اخیر را به تصویر کشیده است.
 

«خانه پدری» سال ۱۳۸۹ ساخته شد، اما هنوز امکان نمایش در ایران پیدا نکرده است.
 
مدیرعامل مؤسسه ناجی‌هنر ۱۲ شهریور پیش از نمایش «خانه پدری» در ونیز، به مهر گفت: «عیاری بدون هماهنگی نیروی انتظامی به عنوان شریک ۵۰ درصدی فیلم، این اقدام را انجام داده‌ و فیلم را در بخش جانبی جشنواره ونیز ارائه کرده‌ است. متأسفانه نه وزارت ارشاد از این موضوع خبر داشته و نه ما و عیاری باید پاسخگو باشد.»
 
عیاری سازنده فیلم‌هایی چون «شبح کژدم»، «آن سوی آتش»، «دو نیمه سیب»، «آبادانی‌ها» و «بیدارشو آرزو» است.
 

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.