گلایه از کمبود فضا برای بخش حجاب و عفاف نمایشگاه قرآن کریم

در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛

مدیر بخش حجاب و عفاف نمایشگاه قرآن گفت: متاسفانه مسئولین به این بخش که مهمترین بخش نمایشگاه قرآن کریم به شمار میاید فضای کمی را اختصاص داده است.

سهرابی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: امسال بخش حجاب و عفاف متفاوت تر با سالهای دیگر بوده این در حالی است که با توجه به فضای ۲۷۰۰ متر مربع بازار اما فضای ۶۱۵ متر نمایشگاه با استقبال جدی رو به رو شد که این استقبال نسبت به بازار چند ده برابر بوده است.
وی بیان کرد: به دلیل  تنوع مدلهای ارائه شده که برای نخستین بار بیش از ۴۵ مدل چادر در این بخش داریم با استقبال زنان مواجه شده است.
سهرابی در ادامه از مشکلات این بخش سخن گفت و اذعان کرد: با توجه به فضای کم نمایشگاه در بخش حجاب و عفاف مشکلاتی پیش  آمده که می توان به این مورد اشاره کرد که باعث شده بخش محتوایی حجاب و عفاف ارائه نشود و مسئولین باید اهمیت بیشتری به این موضوع داشته باشند.
مدیر بخش حجاب و عفاف نمایشگاه قرآن در ادامه تصریح کرد: در کنار این برنامه ها بحث ارائه پارچه چادری با تخفیف نمایشگاهی ۵۰ درصد زیر قیمت بازار و دیگری بیش از ۵۰ درصد زیر قیمت بازار است در غرفه ی دیگری این بخش فضای برای دوخت رایگان پارچه چادری خریداری شده بخش تعبیه شده است.
دبیر ستاد اجرایی بنیاد ملی مد و لباس در ادامه گفت: برای این بخش از یک ماه قبل از شروع نمایشگاه فعالیت هایی صورت گرفته است در ضمن در جشنواره فجر سال جاری ستاد ملی مد و لباس قرار شد طرح لباسی نیز برای آقایان طراحی کند.
گفتنی است در ضلع شرقی این بخش کشف حجاب رضاخان را با ارائه ئ اسناد به معرض نمایش گذاشته ایم که با استقبال زیادی مواجه شده است. لیکن در همین خصوص مدیر بخش خاطر نشان کرد: خانم هایی که از چادر در طول عمرشان استفاده نکردند به دلیل طرح های زیبا تصمیم گرفتند که چادری شوند./


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.