˝اتللو˝ آگاه می‌شود

۱۱ام بهمن ،

کارگردان نمایش ˝من از ارتفاع می‌ترسم˝ گفت: در توضیح نمایشم به دبیرخانه تئاتر فجر تنها یک جمله نوشتم و آن اینکه در این نمایش اتللو آگاه می‌شود.

احسان اکبرنژاد که با نمایش “من از ارتفاع می‌ترسم” در جشنواره تئاتر فجر حضور دارد به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: خوشبختانه در سال جاری گروه‌های جوان بسیاری حضور دارند و این همان نقطه عطف جشنواره سی و یکم تئاتر فجر است.

وی دربارهٔ نمایش خود گفت: در توضیح نمایشم به دبیرخانه تئاتر فجر تنها یک جمله نوشتم و آن اینکه در این نمایش اتللو آگاه می‌شود.

اکبرنژاد در ادامه خانه نمایش را چندان مناسب برای صحنه نمایش خود ندانست و افزود: برای صحنه نمایش نیاز به ۶ متر عرض داشتم اما خانه نمایش تنها ۳ ونیم متر در اختیارم گذاشت. البته در جشنواره باید خود را با هر شرایطی وفق دهیم و خوشبختانه مشکل خاصی در تغییر دکور برایمان پیش نیامد.

کارگردان نمایش “من از ارتفاع می‌ترسم” یکی از مهمترین نکات مربوط به گروه خود را اولین تجربه اعضا برای حضور در جشنواره تئاتر فجر دانست و تصریح کرد: دیگر نوبت به جوانان تئاتری رسیده است که به صحنه جشنواره بی المللی آمده و آغاز به کسب تجربه کنند. تمام اعضای گروه نمایش اولین تجربه خود برای حضور در فجر را پست سر می گذارند.

گفتنی است نمایش “من از ارتفاع می‌ترسم” دوشنبه و سه‌شنبه مورخ ۱۹/۱۱/۹۱ و ۲۰/۱۱/۹۱ در دو سانس ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در خانه نمایش به صحنه رفت.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.