˝بوم˝ حمیدرضا دیبازر در تالار وحدت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

حمیدرضا دیبازر به همراه ارکستر فوژان ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

حمیدرضا دیبازر، آهنگساز و رهبر گروه موسیقی فوژان در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در حال تمرین با اعضای گروه فوژان هستیم و قرار است ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت به صحنه رویم.

این آهنگساز افزود: این کنسرت به مناسبت سالگرد تولد آلبوم “بوم” برگزار می‌شود که قرار است به همراه یک خواننده، گروه کر و ارکستر فوژان به اجرای برنامه بپردازیم.

دیبازر در ادامه خاطرنشان کرد: علی زندوکیلی به عنوان خواننده در این کنسرت حضور دارد و پیام این کنسرت صلح جهانی است. همچنین در سازبندی از سازهای ایرانی، سازهای الکترونیک، سازهای زهی و سازهای آکوستیک استفاده شده است.

رهبر گروه موسیقی فوژان تاکید کرد: در این کنسرت قطعات آلبوم “بوم” اجرا می‌شود که نام بعضی از قطعات آن کوبان، سور بانگ، جنون، به سپیدی صلح و…. است.

حمیدرضا دیبازر در ادامه گفت: آلبوم “بوم” با توجه به میل ترکیب سازهای گوناگون و المان‌های متنوع موسیقی از فرهنگ‌های مختلف آهنگسازی شده و در این اثر موسیقی سازی و باکلام در کنار هم قرار گرفته و به ارتباط انسان با هستی و انسان با انسان پرداخته است.

این آهنگساز در پایان بیان کرد: تور موسیقی ارکستر فوژان از تالار وحدت آغاز می‌شود و کنسرت بعدی در شیراز است که قرار است در شهرستان‌های دیگر به صحنه رویم و به زودی خبرها دقیق آن اطلاع رسانی می‌شود.

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.