˝عالی جناب کرم˝ بر صحنه سالن کوچک مولوی خواهد خزید

اولین اجرای عمومی سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی در پایان هفته دوم خرداد ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش “عالی جناب کرم” دومین اجرای عمومی تئاتر مولوی، و اولین اجرای عمومی سالن کوچک است که در سال ۹۱ به روی صحنه خواهد رفت. این نمایش درباره دو کرم است که پس از نابودی لانه شان به جستجوی غذا رفته اند، و ناگهان در می یابند در زیرزمین گم شده اند.

در یادداشت کارگردان این نمایش به نقل از فرانیتس کافکا می خوانیم:”تصور کردنی است که اسکندر کبیر به رغم جنگ های پیروزمندانه دوران جوانی اش، به رغم لشکر زبده ای که آموزش داده بود، به رغم نیرویی که در درون خود برای تغییر دنیا احساس می کرد، کنار تنگه ی داردانل متوقف شود و هرگز از آن عبور نکند… نه به دلیل ترس، نه به دلیل تردید و دو دلی، نه به دلیل سستی اراده، بلکه به دلیل جاذبه زمین.”

نویسنده و کارگردان “عالی جناب کرم” میلاد ملک پور است و احسان عرفانی و نوید فیاض در این کار به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند. طراحان صحنه این نمایش عبارتند از: حسین جباری، ستاره صالحی، سروش دارابی و میلاد ملک پور، همچنین طراحی لباس آن نیز توسط میلاد زارعی و مهدی شعفی انجام شده است.

این نمایش که ماجرای آن در فضایی فانتزی اتفاق می افتد از چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا خواهد شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.