˝فانوس شب آغوش˝ حسین پرنیا منتشر می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم ˝فانوس شب آغوش˝ با آهنگسازی حسین پرنیا به زودی از سوی انتشار یافتنات ایران گام منتشر می‌شود.

حسین پرنیا، آهنگساز و نوازنده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: آلبوم ” فانوس شب آغوش” که در مراحل نهایی قرار دارد به زودی از سوی انتشار یافتنات ایران گام روانه بازار موسیقی می‌شود.

پرنیا خاطرنشان کرد: خوانندگی این اثر به عهده حسین رضا اسدی بوده است و این آلبوم اثری ارکسترال با تلفیق سازهای کلاسیک و ایرانی است.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: این اثر شامل هشت قطعه است و نام بعضی از قطعات آن؛ گون و نسیم، آواز دست‌ها، فانوس شب آغوش، تصویر خیال، خیال گرم خورشید، آواز و ارکستر و طلوع تکرار است. همچنین این قطعات در دستگاه نوا، دشتی، افشاری، اصفهان، شوشتری و همایون است.

حسین پرنیا دربارهٔ اشعار این آلبوم گفت: در این اثر از اشعار محمدرضا شفیعی کدکنی، فریدون مشیری، امیر ارجینی، علی رضا اخلاقی، علی حسینی ملک آباد و هادی باهنر استفاده شده است.

این نوازنده دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این اثر موسیقایی ارسلان کامکار(ویولن)، علی‌رضا خورشیدفر(کنتر باس)، کریم قربانی (ویولن سل)، فرشید حفظی‌فرد (ابوا )، ناصر رحیمی (فلوت)، سینا جهان آبادی (ویلن/آلتو)، صائب کاکاوند (تار و سه‌تار)، فرهاد مشتاق (تار)، پژمان پرنیا (تمبک) و…. از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

گفتنی است، در مقدمه روی جلد این آلبوم آمده است: در این آلبوم بر حفظ اصالت همراه با اجتناب از کلیشه اهتمام شده است. از این رو، الحانی نو اما به سنت آمیخته، در بستر اشعاری متنوع، فراهم شده‌اند تا ضمن برآوردنِ انتظارات موسیقیدانان، ارتباط عاطفی با اقشار گوناگون جامعه نیز برقرار بماند.

 

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.