˝فراموشی˝ تام کروز و مورگان فریمن در سینما

۲۰م آذر ،

کمپانی بزرگ فیلمسازی یونیورسال فیلم علمی تخیلی ˝فراموشی˝ (Oblivion) را با بازی دو تن از ستارگان شناخته شده هالیوود، بهار سال آینده به روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌برد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلم “فراموشی” به نویسندگی و کارگردانی “جوزف کازینسکی” و نقش‌آفرینی “تام کروز” و “مورگان فریمن” با هزینه نزدیک به ۱۴۰ میلیون دلار ساخته می‌شود.

بنابر این گزارش، در این فیلم که در نیواورلئان و لوئیزیانا فیلمبرداری می‌شود، همانند آثار “ریدلی اسکات” از صحنه‌های فضایی و چشم‌اندازهای بسیار زیبا استفاده شده و به نوعی از تکنولوژی‌های تازهی که بشر در سال‌های آینده از آن استفاده خواهد کرد پرده‌برداری می‌شود.

سه کمپانی “چرنین اینترتیمنت” (Chernin Entertainment)، “آیرون هد استودیو” (Ironhead Studios) و “رادیکال پیکچرز” (Radical Pictures) تهیه‌کنندگان این فیلم علمی تخیلی می باشند و کمپانی یونیورسال نیز پخش و اکران آن را بر عهده دارد.

به نوشته سینمابلند، داستان فیلم فراموشی دربارهٔ زمانی است که بیگانگان زمین را تصاحب کرده‌اند و بشریت در آستانه نابودی قرار دارد. در این حین تعداد اندکی از انسان‌ها با سفینه‌ای به سیاره‌ای دور سفر می‌کنند و “جک هارپر” (تام کروز) بعد از یک دهه جنگ انسان‌ها و بیگانگان وظیفه دارد با سفینه‌اش به زمین برگردد و بطور سری و مخفیانه منابع حیاتی زمین را کشف کرده و اطلاعات آن را در اختیار انسان‌های دیگری گذارد تا آنها این منابع مهم را استخراج کرده و برای تامین انرژی مورد نیاز و در نهایت زنده ماندن از این منابع استفاده کنند.

“اولگا کوریلنکو”، “نیکولا کوستر ولدو”، “زو بل”، “ملیسا لگو”، “اندریا ریزبرو”، “جیمز راولینگز”، “کاترین کیم پون”، “جیلان مور” و “لیندسی کلیفت” دیگر بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

گفتنی است، این فیلم در روز ۱۹ ماه آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی (۲۵ فروردین ماه) به اکران می‌رسد. 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.