˝لامپ ۱۰۰˝ در جشنواره روشن می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

نسخه نهایی فیلم ˝لامپ ۱۰۰˝ اولین تجربه سینمایی سعید آقاخانی تحویل جشنواره فیلم فجر شده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ نسخه نهایی فیلم “لامپ ۱۰۰” اولین تجربه سینمایی سعید آقاخانی تحویل جشنواره فیلم فجر شده است و این فیلم توسط هیات انتخاب بازبینی شده و اهالی سینمای ایران منتظر جواب نهایی هیات انتخاب می باشند تا ببیند فیلم‌هایشان به جشنواره فیلم فجر راه پیدا می‌کند یا خارج از جشنواره می‌ماند. دیروز نام ۱۰ فیلم که در بخش مسابقه سینمای ایران حضور دارند معرفی شدند و اگر طبق رسوم سال‌های قبل جشنواره، فیلم‌های بخش مسابقه معرفی شوند ۱۲ فیلم دیگر باید در بخش مسابقه معرفی شوند.

“لامپ ۱۰۰” اولین تجربه سعید آقاخانی است که برای اولین بار در سینمای ایران در این فیلم از تکنولوژی ویژوال انیمیشن استفاده شده است که همین مساله فیلمبرداری این فیلم را به تاخیر انداخت و هنوز در نسخه‌نهایی این ویژگی گنجانده نشده است و تا زمان اکرانش در جشنواره مراحل فتی آن طول خواهد کشید.

موسیقی این فیلم توسط یحیی سپهری شکیب ساخته و صداگذاری توسط مهران ملکوتی انجام شده است و نسخه نسبتا کاملی نسبت به فیلم‌های دیگر به دفتر جشنواره ارائه شده است.

” لامپ ۱۰۰″ داستان زندگی فرزین با بازی “محسن تنابنده” را روایت می‌کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده‌اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی میکند.

محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ‌شاهی و حمید لولایی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل و دست اندرکاران این فیلم عبارتند از : نویسنده و کارگردان: سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگان: محسن محسنی نسب، احسان دلاویز، مجری‌طرح: محسن‌ تنابنده، مدیرتولید:حسن مصطفوی، مدیرفیلمبرداری: امیر معقولی، طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری، تدوین:بهرام دهقانی، صدابردار:مهران ملکوتی، طراح صحنه و لباس:گلرخ حقیقی، برنامه ریز:فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان:مصطفی تنابنده، عکاس مریم تخت کشیان، مشاور رسانه ای:منصوره بسمل.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.