˝پرویز˝ عید فطر در گروه سینمایی هنر تجربه اکران خواهد شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

آرمند به هنرآنلاین خبر داد:

فیلم ˝پرویز˝ ساخته مجید برزگر اولین فیلم کارگروه هنر و تجربه شد.

سعید آرمند تهیه‌کننده سینما در گفت و گو  با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص تکلیف نهایی اکران فیلم “پرویز” گفت: از زمانی که پروانه ساخت این فیلم صادر شد به دنبال اکران عمومی این فیلم بوده‌ایم. پخش این فیلم را به هدایت فیلم واگذار کردیم و آقای شایسته تلاش های بسیاری برای اکران این فیلم کردند.

آرمند ادامه داد: چند هفته‌ای است که بحث اکران “هنر و تجربه” به میان آمده و آقای علم الهدی با ما تماس گرفتند و گفتند که می‌خواهند “پرویز” اولین فیلمی باشد که در این گروه اکران می‌شود. با صحبت‌هایی که با او داشتیم قرار شد که این فیلم در گروه سینمایی “هنر و تجربه” هم زمان با عید سعید فطر اکران شود.

تهیه‌کننده فیلم “پرویز” دربارهٔ فعالیت‌های تازه‌اش گفت: این روزها تهیه‌کنندگی تازه ترین فیلم مجید برزگر را با عنوان “یک شهروند کاملا معمولی” را بر عهده گرفته‌ام که این فیلم هم در روزهای آخر بازنویسی فیلمنامه است. از سوی دیگر به دنبال بازیگر مُسنی هستیم که در این فیلم به ایفای نقش بپردازد.

آرمند یاد آور شد: قرار است در سال تازه تهیه‌کنندگی فیلمی به کارگردانی حامد محمدی را بر عهده بگیرم. این فیلم در مرحله نگارش فیلمنامه است.

لازم به یادآوری است، فیلم سینمایی “پرویز” به کارگردانی مجید برزگر در بخش بین‌الملل دهمین جشنواره “زردآلوی طلایی” ارمنستان، توانست جایزه زردآلوی نقره‌ای را از آن خود کند.

فیلم سینمایی “پرویز” پیش از این در جشنواره‌هایی چون سن سباستین، تسالونیکی، سائوپائولو، رم، شانگهای چین، اسلو، گوتنبرگ، روتردام و … حضور داشته و جوایزی را از آن خود کرده است.

“پرویز” به تهیه‌کنندگی سعید آرمند محصول سال است و پخش‌کننده جهانی فیلم شرکت فرانسوی “دریم لب فیلمز” به مدیریت نسرین میرشب است.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.