˝پوتین‌های عموبابا˝ به سوی تئاترشهر قدم برمی‌دارد

۲۹خردادماه،

˝پوتین‌های عموبابا˝ نوشته و کار شهرام کرمی تابستان سال جاری در تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

شهرام کرمی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: طبق مذاکرات انجام شده قرار است نمایش “پوتین‌های عموبابا” تابستان سال جاری اجرای عمومی شود.

کرمی تصریح کرد: البته هنوز مشخص نیست که کدام یک از سالن های نمایشی تئاترشهر برای اجرای عمومی این اثر انتخاب می‌شود و تمرین هم به محض قطعی شدن زمان و مکان دقیق اجرا آغاز خواهد شد.

نویسنده و کارگردان “پوتین‌های عموبابا” گفت: هیچ‌یک از عوامل این نمایش تغییر نخواهد کرد و با همان گروه اجرا در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر به صحنه خواهیم آمد.

بر اساس این خبر، نمایشنامه “پوتین‌های عموبابا” در لیست تازهترین انتشار یافتنات نشر افراز قرار گرفته است.

این نمایش داستانی رئالیستی است که سعی دارد با شخصیت‌پردازی‌های که صورت داده است، سختی‌هایی که می‌تواند در جنگ خانواده‌ای را تحت تاثیر خود قرار دهد را به تصویر می‌کشد.

شهرام کرمی فرزندی از غرب کشور است که جنگ هشت ساله را از نزدیک لمس کرده است و سعی دارد در آثار خود به خانواده‌هایی که درگیر جنگ بوده‌اند، ادای دین کند. او در “پوتین‌های عمو بابا” نیز در ادامه دغدغه‌های هنری خود قدم برداشته است.

“پوتین های عمو بابا” کاری از شهرام کرمی است که در هشتمین روز سی‌و‌یکمین جشنواره تئاتر فجر در تالار قشقایی تئاترشهر در دو نوبت ۱۷ و ۱۹:۳۰ اجرا شد. در این نمایش رویا افشار، یعقوب صباحی، پریسا مقتدی، سیروس همتی و پرهام دلدار حضور داشتند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.