آبرامز: موسیقی تازهترین قسمت «جنگ ستارگان» را جان ویلیامز می‌سازد

۱۱اردیبهشت،

به گزارش سینما پرس، جی. جی. آبرامز که در ماه ژانویه به عنوان کارگردان هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی «جنگ ستارگان» (Star Wars) انتخاب شده بود در تازهترین نشست مطبوعاتی خود اعلام کرد که به احتمالی بسیار بسیار جان ویلیامز موسیقی متن این فیلم سینمایی را می‌سازد.

به گزارش سینما پرس، آبرامز در اینباره گفت: صحبت کردن دربارهٔ «جنگ ستارگان» بسیار زود است، اما من اعتقاد دارم جان ویلیامز موسیقی این فیلم را می‌سازد. زیرا او بسیار پیش از این اینکه من وارد این پروژه شوم، در این مجموعه آثار دنباله‌دار حضور داشته است.

جان ویلیامز که پیش از این در سال ۱۹۷۷ میلادی برای ساخت موسیقی متن اولین قسمت «جنگ ستارگان» موفق به دریافت جایزه اسکار شده است، پیش از این ساخت موسیقی متن تمامی ۶ قسمت پیشین مجموعه آثار دنباله‌دار «جنگ ستارگان» را برعهده داشته است.

فیلم‌های سینمایی «فهرست شیندلر» (Schindler’s List)، «ای. تی» (E. T. The Extra-Terrestrial)، «آرواره‌ها» (Jaws) و «ویولون زن روی بام» (Fiddler on the Roof) دیگر آثاری می باشند که جان ویلیامز برای ساخت آن‌ها موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.

آبرامز کارگردانی هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی «جنگ ستارگان» را برعهده دارد و مایکل آرندت به همراه جورج لوکاس فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته‌اند. همچنین هریسون فورد، مارک همیل و کری فیشر از جمله بازیگران برجسته‌ای می باشند که در این پروژه ایفای نقش می‌کنند.

مسئولان استودیو فیلمسازی «دیزنی» نیز هفتمین قسمت از این آثار دنباله‌دار را در تابسان سال ۲۰۲۴ میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌برند.

انتهای پیام/ ع م  -ب.ب 


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.