“آب پریا” ، دریچه ای دیگر از باورهای مرضیه برومند

۱۴فروردین۱۳،

سریال تلویزیونی “آب پریا” که نوروز ۹۲، هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه ۲ پخش می گردد،دریچه ای دیگر از باورهای مرضیه برومند را به تصویر می کشد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیونممتازنیوز، سریال نوروزی آب پریا که به مناسبت نوروز، هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه ۲ پخش می گردد. با بهره گیری از یک قصه فولکور و قدیمی به زندگی امروز می پردازد.

این سریال که در بستری فانتزی، مشکلات زیست محیطی را در قالب داستان به چالش می کشد به کارگردانی و تهیه کنندگی مرضیه برومند تولید شده است.

آب پریا داستان ۴ خواهر به نام های ابرپری و برف پری و سبزپری و آب پری که هم اکنون در پنگال اپوش اهریمن خشکی اسیر است را به تصویر می کشد که هر سال سیزده به در دور هم جمع می شوند و آش چهل دانه و چهل گیاه می پزند.

پیش بینی می گردد، سریال مناسبتی آب پریا تجربه تازه ای برای مخاطب باشد و با توجه به اینکه دریچه ای دیگر از سلایق و باورهای مرضیه برومند را به تصویر می کشد این فرصت را به عوامل سازنده می دهد تا دریابند، چگونه می توانیم از دریچه فیلم و سریال، گامی در راستای فرهنگ سازی در خصوص محیط زیست در عین سرگرم کردن بیننده، برداشت.

بازیگران سرشناس و کارآشنایی چون امیرحسین صدیق در نقش استاد بهار، سحر ولدبیگی (سبرپری)، لیلی رشیدی (رشک پری)، بهناز جعفری(ابرپری)، هنگامه مفید (برف پری)، آوا درویشی (آب پری) و امیر آقایی(فیروز) در سریال آب پریا به ایفای نقش پرداخته اند./ی۲

گزارش بهاره کنجکاوفرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.