آتش جنایت زیر خاکستر یک ازدواج اجباری

۱۱اردیبهشت،

ازدواج اجباری دختر ۱۵ ساله با مرد روستایی آتش زیر خاکستر برای جنایتی خاموش بود.

به گزارش ایران، بهمن ماه سال قبل بود که پیکر خونین تازه داماد ۲۵ ساله ای به نام جعفر از رودخانه ای در اطراف تربت حیدریه بیرون کشیده شد. بررسی ها نشان داد که قربانی از پشت سر مورد حمله قرار گرفته و با ضربه ای سنگین از پای درآمده است.

تحقیقات پلیس نشان می داد که جعفر چندی پیش با دختری ۱۵ ساله ازدواج کرده و با کسی درگیری و اختلافی نداشته است. کارآگاهان جنایی در پیگیری این پرونده به سرنخ هایی دست یافتند که فرضیه قتل به خاطر یک رابطه پنهانی را قوت بخشید. همین ردپاها کافی بود تا پیامک های عاشقانه پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت. در این پیامک ها کارآگاهان پی بردند مرد ۲۰ ساله ای عروس نوجوان را اغفال کرده سپس دست به چنین جنایتی زده است. ۴ ماه طول کشید تا این مرد جنایتکار دستگیر شد و وی که کشاورز است و زن و بچه نیز دارد با وجود پیامک ها خود را بی گناه معرفی کرد، اما وقتی دلایل پلیس را دید چاره ای جز اعتراف ندید.

سرهنگ محمدامین شاهرخی رئیس پلیس تربت حیدریه در این باره به شوک گفت: قاتل روز چهارشنبه قبل دستگیر و با توجه به اعترافاتش مبنی بر این که تازه داماد را کشته است با دستور بازپرس پرونده تحت تحقیق ویژه قرار گرفت.

بازسازی صحنه قتل

صبح روز پنجشنبه قبل مرد کشاورز در برابر بازپرس ویژه قتل و سرهنگ محمد دیمه، رئیس پلیس آگاهی تربت حیدریه صحنه قتل تازه داماد را بازسازی کرد. وی گفت: من و دختر ۱۵ ساله پیش از ازدواج وی به همدیگر علاقه مند بودیم وقتی با جعفر عقد کرد گفت که وی را دوست ندارد ما هنوز به همدیگر علاقه داشتیم حتی چند باری خواست طلاق بگیرد اما نتوانست.

هم روستایی بودیم. نامزدش را با حیله ای به مسیر رودخانه کشاندم. با موتورسیکلت به اینجا آمده بودیم. از وی خواستم توقف کند. سر صحبت را باز کردم و باهم جر و بحث کردیم. با نقشه ای که کشیده بودم ضربه چوب را به پشت سرش زدم و وی را کشتم. سپس چوب که آثار خون روی آن بود را شستم. چوب را کمی جلوتر به آتش کشیدم و آن روز به خانه برگشتم و منتظر ماندم تا آب ها از آسیاب بیفتد. اصلاً فکر نمی کردم دستگیر شوم و علاقه ام به یک دختر من و زندگی ام را نابود کند.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.