آتش گرفتن Galaxy S4 سامسونگ به‌نفع نوکیا تمام شد!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

به دنبال آتش گرفتن یکی از گوشی‌های Galaxy S4 سامسونگ در هنگام شارژ، این شرکت کره‌ای نامه‌ای به صاحب این گوشی ارسال کرد تا نحوه بروز این اتفاق را برای او توضیح دهد. اما شرکت نوکیا سعی کرده از این ماجرا به نفع خود استفاده کند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،  "ریچارد وایگاند"( Richard Wygand) صاحب این گوشی چندی پیش یک فایل ویدیویی روی پایگاه اینترنتی YouTube منتشر کرد و نشان داد که گوشی هوشمند Galaxy S4 او چگونه در هنگام شارژ شدن به وسیله شارژر آتش می‌گیرد. اما سامسونگ پس از این اتفاق اعلام کرد تنها در صورتی گوشی وی را تعویض می‌کند که این فایل ویدیویی از روی اینترنت حذف شود.
 
این کاربر فایل ویدیویی یاد شده را از روی پایگاه اینترنتی YouTube حذف نکرد و با ملاحظه این عکس‌العمل از سامسونگ، تصاویر ویدیویی دیگری منتشر کرد که در آن نامه ارسال شده از سوی شرکت سامسونگ نمایش داده می‌شد که در این نامه نوشته شده بود اگر می‌خواهد گوشی نو دریافت کند، باید تصویر ویدیویی را از پایگاه اینترنتی YouTube حذف کند.
 
اما شرکت نوکیا که این اتفاقات را دید ساکت ننشست و سعی کرد با بعضی توضیحات در توئیتر رسمی خود این ماجرا را به نفع خود به پایان برساند. 
جیسون(Jason ) یکی از مدیران نوکیا در مرکز پشتیبانی از مشتریان نوکیا در آمریکا به "ریچارد وایگاند" اعلام کرد که او می‌تواند به‌جای Galaxy S4 تازه یک مدل Lumia را در اختیار بگیرد تا متوجه شود که خدمات پشتیبانی از مشتری "واقعا" چگونه کار می‌کنند.
 
او در این خصوص برای کاربر مذکور نوشت: «ما می‌خواهیم به تو کمک کنیم. اگر موافق باشی ما یک دستگاه گوشی هوشمند Lumia نوکیا را برای تو می‌فرستیم تا متوجه شوی که خدمات پشتیبانی از مشتری "واقعا" چگونه کار می‌کند».
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.