نوکیا سامسونگ را تحریک کرد

مدیر فروش ارشد کمپانی نوکیا، Chris Weber؛ روز گذشته در توییتی که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد به طور مستقیم شرکت سامسونگ را به مبارزه طلبیده و به تحریک این شرکت پرداخت.
جدیدترین تلفن همراه نوکیا که از سیستم عامل ویندور ۸ استفاده می کند قرار است ۵ سپتامبر به بازار عرضه شود و Weber در توییت خود خطاب به سامسونگ آورده: سامسونگ توجه داشته باشد نسل بعدی گوشی Lumia به زودی وارد می شود.
با ساز و کارهایی که این شرکت فنلاندی سازنده گوشی تلفن همراه در مورد آخرین مدل لومیا که از سیستم عامل ویندوز ۷ استفاده می کند در پیش گرفت و میزان کم توجهی که علاقه مندان از خود نشان دادند، Weber می تواند به خود انرژی مضاعف بدهد و پیش خود فکر کند که نسل جدید گوشی لومیا می تواند سامسونگ را به گوشه رینگ هدایت کند.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Nokia، با توجه به اینکه وبر در توییت خود از کلمه note استفاده کرده برخی معتقدند که شاید نسل بعدی گوشی های لومیا به گوشی های Galaxy Note شباهت داشته باشند. هر چند بعضی دیگر می گویند وبر با به کار بردن این کلمه خواسته اشاره ای داشته باشد به جدال حقوقی سامسونگ با اپل بر سر گوشی Galaxy Note که هم اکنون مراحل نهایی خود را در کالیفرنیا سپری می کند.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.