آثار هنری پرسنل سایپا در تالار وحدت به نمایش گذاشته شد

۹ م دیماه ،

آثار هنری پرسنل سایپا در تالار وحدت به نمایش گذاشته شد

در پی فراخوان فرهنگی مدیریت ارتباطات سایپا در خصوص برگزاری اولین سوگواره عکس محرم ۲۷۰۰ عکس از پرسنل و خانواده های گروه خودروسازی سایپا به دبیر خانه اولین سوگواره عکس محرم رسیدکه از این بین ۷۲ اثر به بخش پایانی راه یافت.

به گزارش «عصرخودرو» به همت اداره امور فرهنگی سایپا روز پنج شنبه ۷ دی ماه پیش از آغاز نمایش آئین سردار مهرو ماه  که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده بود تعدادی از آثار برگزیده هنرمندان عکاس سایپائی در فضای انتظار تالار وحدت به نمایش گذاشته شد.
محمد نصیری مسئول برگزاری نمایشگاه گفت : با توجه به همخوانی محتوی آثار عکاسی سوگواره محرم خانواده سایپا با مضمون روایت نمایش آئینی سردار مهرو ماه ، به نمایش گذاشتن آثار عکاسی در فضای سالن مراسم می تواند جهت هم افزایی و رسالت تصویری نمایش و عکس به مخاطبان در درک و انتقال مفاهیم ارزش کمک نماید
. وی در ادامه از همکاری مدیریت تالار وحدت در برگزاری نمایشگاه تقدیرو تشکر و تصریح کرد:  امیدواریم با تعامل و همکاری متولیان فرهنگی بلاخص مرکز هنرهای نمایش وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان حضور پرسنل و خانواده بزرگ سایپا در آثار فاخر ارزشی و فرهنگی بیش از قبل میسر گردد.
گفتنی است این مراسم با حضور  جمعی از خالقان آثار هنری و خانواده های پرسنل گروه  خودوسازی سایپا و همچنین فرزندان خیریه نیکسا و مسئولین گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

شنبه ۹ دى   ۱۵:۴۸

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.