آخرین مهلت شرکت در دو جشنواره پیشروی انجمن سینمای جوانان ایران ۲۷ آبان اعلام شد

۲۳ آبان ،

متقاضیان فقط ۵ روز تا پایان مهلت ثبت نام در “دومین جشنواره ملی عکس ایران” و “جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین” فرصت دارند

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران  در حالی که تنها پنج روز به آخرین مهلت دریافت آثار برای شرکت در “جشنواره ملی عکس ایران” و “پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین”  باقی است بیش از صدها  قطعه عکس ، فیلم کوتاه و فیلمنامه از سراسر کشور برای شرکت در این دو جشنواره ثبت نام کرده اند.
در پی اعلام دبیرخانه جشنواره، نظر به برگزاری جلسه انتخاب و داوری آثار جشنواره ملی عکس ایران توسط پنج عکاس و کارشناس نامی کشور در زمینه عکاسی طبیعت در سوم آذر ماه ، آخرین مهلت دریالفت آثار ۲۷ آبان ماه خواهد بود و  تمدید نخواهد شد و همچنین آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین نیز همین تاریخ اعلام شده است، لذا از علاقه مندان درخواست شده نسبت به ثبت نام  آثار خود عجله کنند.
بر اساس این گزارش تفسیری فراخوان جشنواره های مذکور بر روی پایگاه اینترنتی www.cinemajavanan.ir  و یا www.iycs.ir   قراردارد. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام از این طریق اقدام  نمایند.
قابل ذکر است جشنواره ملی عکس ایران به هر عکس راه یافته به نمایشگاه، مبلغ پانصدهزار ریال به عنوان حق تألیف پرداخت  می نماید و به نفرات اول تا پنجم و همچنین برترین استعداد جوان در مجموع شصت و چهار میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد کرد و جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین نیز یکصدوسی میلیون ریال جایزه نقدی به همراه شش حمایت از تولید فیلم و ۴ امکان تولید به برترین فیلمنامه ها را اهدا خواهد کرد.
روابط عمومی انجمن در پایان اضافه کرد: دومین جشنواره ملی عکس ایران توسط “انجمن سینمای جوانان ایران” از ۲۷ دی آبان تا ۷ بهمن ماه سال جاری در موسسه فرهنگی و هنری صبا و جشنواره ملی نماز و نیایش نیز از ۲ تا ۵ بهمن ماه در قم برگزار خواهد شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.