آخرین اخبار از تخصیص ارز به دانشجویان غیربورسیه، بیماران و مسافران

چکیده: دانشجویان غیربورسیه و بیماران می‌توانند ارز مورد نیاز خود را به نرخ مبادله‌ای تامین نمایند‌.

به گزارش ارانیکو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بر اساس بخشنامه بانک مرکزی دانشجویان غیربورسیه می‌توانند با ارائه مدارک مثبته به شعب ارزی بانک تجارت مراجعه و نسبت به تامین ارز خود به نرخ مبادله‌ای اقدام نمایند.

از روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۷/ دانشجویان غیر‌بورسیه (آزاد) مقطع فوق‌لیسانس به بالا، ‌طبق بخشنامه‌ها و مقررات ابلاغی برای دریافت ارز دانشجویی با نرخ مبادله‌ای به شعب ارزی بانک تجارت مراجعه کنند.

این گزارش می‌افزاید: بانک ملت نیز آماده تامین ارز مسافران و بیماران به نرخ مبادله‌ای بر اساس بخشنامه صادره بانک مرکزی است.

روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر افزود: مسافران عازم خارج از کشور نیز می‌توانند براساس بخشنامه‌ها و مقررات ابلاغ شده، برای اخذ ارز مسافری به نرخ مبادله‌ای به مبلغ ۳۰۰ دلار یا معادل آن به سایر اسعار به شعب ارزی بانک ملت مراجعه کنند.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. دانشجوی غیر بورسیه:

    با سلام.هرچند این نظرات رو کسی به مسئولین انتقال نمیدهد.و بعید هم میدانم برایشان مهم باشد ,وبااین وجود مینویسیم شاید وجدانشان بیدار شد.همانطور که اصل انقلاب ما بر اساس عدالت است باید این عدالت بین همه رعایت شود.!!! همانطور که در مواقع مشکلات کشورهمه مردم مساویند و وظیفه دارند کمک کنند,چگونه اکنون که ما دانشجویان نیاز به ارز مرجع داریم,دولت بورسیه و غیر بورسیه میکند و فرق میگذارد؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.