آخرین خبرها از فیلم جنجالی *لاله*

علیرضا سبط‌ احمدی تهیه‌کننده پروژه سینمایی “لاله” گفت: با بازگشت اسدالله نیک‌نژاد از آمریکا و موفقیت در سرمایه‌، ساخت این پروژه با همان جدیت سابق ادامه خواهد داشت و هم اکنون مراحل پایانی پیش تولید این فیلم سینمایی در حال انجام است.

 

 

lalehSadigh

 

به گزارش “۱ پارس” به نقل از مهر, علیرضا سبط‌‌ احمدی تهیه‌کننده پروژه سینمایی “لاله” با اعلام این خبر مبنی‌ بر از سرگیری پیش تولید این پروژه سینمایی گفت: تولید فیلم سینمایی “لاله” هیچگاه متوقف نشده بود که حالا از سرگرفته شود اتفاقا گروه تولید در حال فعالیت هستند و با جدیت کار خود را پیش می‌برند.

 

لوکیشن فیلم “لاله” نهایی شد

وی در ادامه افزود: پروژه سینمایی “لاله” هم اکنون در مرحله انتخاب بازیگر است و لوکیشن‌ها هم تقریبا نهایی شده و به نوعی در مرحله پایانی پیش تولید قرار داریم و به زودی کار تولید آغاز و فیلم سینمایی “لاله” رسما کلید خواهد خورد.

 

سبط‌ احمدی در پاسخ به این سئوال که با وجود مخالفت کمیسیون فرهنگی مجلس چرا پیش تولید این فیلم همچنان ادامه دارد گفت: من به‌عنوان تهیه‌کننده این فیلم با کمیسیون فرهنگی طرف نیستم و وظیفه پاسخگویی به مجلس را ندارم بلکه سازمان سینمایی باید با کمیسیون به نتیجه برسد.

 

وی در ادامه افزود: برخی از نکات مورد مخالفت کمیسیون فرهنگی برطرف شده‌است و هم اکنون مسئله‌ای با فیلمنامه مورد تایید وجود ندارد و با همین فیلمنامه کار را آغاز خواهیم کرد.

 

نیک‌نژاد در رایزنی‌های خود به نتیجه رسیده‌است

تهیه‌کننده پروژه سینمایی “لاله” در پاسخ به این سئوال که سفر اسدالله نیک‌نژاد برای صحبت با کمپانی‌های سرمایه‌گذار به کجا انجامید گفت: پاسخ به این سئوال از جمله مسائل درونی گروه تولید است و من نباید پاسخگو باشم، اما به طور کلی باید متذکر شوم که ایشان برای رایزنی با شرکت‌های بزرگ فیلمسازی به آمریکا سفر کرده بود و خوشبختانه به نتایجی هم رسیده است.

 

اظهارات تهیه‌کننده “لاله” در حالی است که سخنگوی سازمان سینمایی هفته گذشته اعلام کرده بود مذاکرات نیک‌نژاد در امریکا به سرانجام نرسیده و او در حال مذاکره با کمپانی‌های اروپایی است.

 

لازم به ذکر است از ‌آغاز انتشار زمزمه‌های ساخت پروژه چندین میلیاردی لاله به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به ساخت این فیلم واکنش نشان دادند و معتقد بودند که ساخت این فیلم دراولویت تولیدات سینمایی و فرهنگی کشور نیست.

 

حتی بیژن نوباوه درباره فیلمنامه این فیلم صراحتا اعلام کرد که محتوای این فیلمنامه کاملاً فمینیستی است و کمیسیون فرهنگی زیربار ساخت این فیلم نخواهد رفت. به نظر می‌رسد با بازگشت اسدالله نیک‌نژاد تولید این فیلم وارد مرحله جدیدی شده‌است و عوامل تولید و مسئولان سینمایی همچنان بر تولید آن اصرار دارند.

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.