آخرین خبرها سبد کالا و یارانه را با پیامک دریافت کنید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

سامانه دریافت خبرها پیامکی کار و کارگر به‌منظور اطلاع‌رسانی به‌موقع، سریع، صحیح و دقیق خبرها حوزه کار برای مشترکین همراه اول راه‌اندازی شد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، اپراتور همراه اول در پاسخ به نیاز روزافزون مشترکین خود، اقدام به راه‌اندازی سرویس تازهی با عنوان سرویس پیامک روزانه خبرها کار و کارگر در حوزه خدمات ارزش افزوده نموده تا برطرف‌کننده نیازهای خبری اقشار کارگر و کارمند باشد.
 
این سامانه آخرین و مهمترین خبرها مرتبط با حوزه کار و کارگر مانند خبرها مرتبط با سبد کالا و یارانه، قوانین کار، قوانین تازه تأمین اجتماعی و مالیات و همچنین بسته‌های ویژه آموزشی و تفسیری در مورد قوانین کار و تامین اجتماعی را به محض انتشار یافتن، به‌صورت صحیح، دقیق و بدون نیاز به اینترنت و جستجو، از طریق ارسال پیامک با هزینه‌ای اندک در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد.
 
مشترکین اپراتور همراه اول برای دریافت خبرها پیامکی می‌توانند کد ۱۹۰ را به شماره ۲۰۱۲۳ ارسال کرده و مشترک خبرها این سامانه شوند. هزینه دریافت هر پیامک با هر تعداد کاراکتر ۳۵ تومان است و اگر مشترکان پس از فعال‌سازی این سامانه، به هر سببی تمایلی برای دریافت پیامک‌های خبری نداشتند، می‌توانند عبارت فارسی «کارگر خاموش» را به شماره ۲۰۱۲۳ ارسال کنند.
 
شایان ذکر است علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از تمامی سرویس‌های پیامکی عدد ۱۰۰ را به شماره ۲۰۱۲۳ ارسال کرده تا راهنمای رایگان دسته‌بندی سرویس‌های متنوع خبری و اختصاصی را دریافت کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. فریبا:

    واقعا خجالت داره که از بازنشسته های بیچاره میان یارانشونوقطع می کنن

  2. محمود:

    واقعا که. دیگه ۴۵ تومان چیه که اینقدر روش مانور می دهند عربستان با ۳۵ میلیون نفر ماهانه به راحتی ۴ میلیون به هر نفر می دهد.تازه شاهزادگان و اشراف هم سهم خود را بر میدارند و مانده اش نفری ۴ میلیون میدهد.با این حساب باید برای جمعیت هفتاد میلیونی نفری ۲ میلیون بدهند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.